MasterDisaster Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 nai metrane ala pernis 1 adena ala dn einai kai liga me tosa post p ginontai kathe mera tha bgoun polla adena O phoenix tha ploutisei! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiranous Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 lol metrane adena? :D as paroume merika Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedmanFTW Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 nai metrane..kalimera se olous..diladi kalinixta gt tora tha paw gia upno..kai ama paw.. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Gerero® Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 pantos afto me ta adena tora einai poli kali idea kai to kalitero apo ola afta einai ekeino ekei me ta euros dld sta X posts perneis 10 euro sta C post 20 euro kai sta S post 50 euro orea ora na bgaloume merika euro gia na me bouthisoun na pliroso kati pragmatakia p thelo Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterDisaster Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 lol metrane adena? :D as paroume merika 1 adena to kathe post alla dax.H xara tou spammer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devangell™ Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 1 adena to kathe post alla dax.H xara tou spammer! =magaki13 xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiranous Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 1 adena to kathe post alla dax.H xara tou spammer! fasouli to fasouli gemizei to sakouli :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devangell™ Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 fasouli to fasouli gemizei to sakouli :D :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO who are you meng? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiranous Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO who are you meng? psemata? ;) xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devangell™ Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 psemata? ;) xD esi eisai palioooos ;) :O Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiranous Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 esi eisai palioooos ;) :O o palios einai allios :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devangell™ Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 o palios einai allios :D nab :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Gerero® Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 mpori na mn xrisimopoiousa pote to spam section ala tora nai tha to xrisimopoihso gia to double pedal re gamoto! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedmanFTW Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 apoleiwmai psaroukles ta malia mou kanw boukles ;) hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiranous Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 nab :/ Oo kseroume k tetia? :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts