Jump to content

Bug/Scam!


Nija22

Recommended Posts

Kalispera , paidia thelo na sas po ena psilokalo scam (oxi toso teleio ;p) alla bug einai sigoura ...

Bug: Loipon auto egine test ston server Dreams ( URL = http://www.lineage2dreams.com ) einai arketa kalos k oraios server , tespa isos pianei k se allous server .

Loipon to "bug" auto einai oti otan kaneis ena private store buy/sell  (p.x. Giran ) kai se kanei target gia na dei ti poullas/agorazeis an den kleisei to parathiro (tou shop sou ) kai kanei tp kapou se allo territory tou l2 , tha exei akoma to parathiro tou store sou ... To periergo dn einai auto alla einai oti an kanei tin vlakeia k poulisei/agorasei se auto to parathiro tote tha ginei kanonika les k einai dipla sto store ..!!

 

Scam:

Kaneis pm se enan pou einai me kala items k pisteueis oti exei polla fire mantras ( einai xrisimo item tou server ) , tou les file thes na diplasiaseis ta fire sou ; An sou pei nai tote , kanton pt  kane ena shop p agorazeis 1adena to kathe Fire Mantra.Tou les kane me target k epelekse ola ta fire sou na m ta pouliseis alla min patiseis comfirm!! Zita tou na kanei tp stin Goddard eno esi eisai Giran me to shop k na paei na killarei enan Guard(Leme tora !! )  tis polis Goddard ( gia na gineis pio pistikos pes tou name k se poia eksodo einai tis goddard ).Otan ton skotosei na patisei Comfirm sto parathiro tou shop sou ... K amesos amesos , tou peires ta fire mantras ;p

 

 

 

Sorry an einai moufa auto p skeftika an mporeite na skeftike kati kalitero sxetika me to bug auto peite m gt dn exo kanei polla scams.

Thnx 4reading

Credits to me ^^

Link to comment
Share on other sites

An eisai to thima , pas Goddard ok ; Dn kleineis to parathiro apo to shop m , killareis enan guard k meta patas comfirm , dld m poulas ta fire mantra sou me 1adena to kathe , pou auto to shop to exo stin giran .

Link to comment
Share on other sites

re file eleos polu vlaeia einai.. mono enas noobas 8a t kanei afto k katarxas s osous server exw dokimasei an pas na agoraseis kati apo enan allo opws les k einai makria d t agorazei.. teleiws vlakeia..

Link to comment
Share on other sites

re file eleos polu vlaeia einai.. mono enas noobas 8a t kanei afto k katarxas s osous server exw dokimasei an pas na agoraseis kati apo enan allo opws les k einai makria d t agorazei.. teleiws vlakeia..

 

Dokimases ston server p exo onomasei gia na to les  ;

ennow oti prepei na einai poli 10xrono o allos gia na tin patisei..

 

Nai apla dn exo fantasia sta scams ^^

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...