Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ena Neo Amaxi Pou To Efiaxan Gia Ena Paixnidi Se Grafika Kai Meta Apofasisan Na To Kanoun Kanoniko

Etsi Gia Tin Protoporeia Mono Kai Mono :)

Den Exei Vgei Gia Paragwgi Kai Oute Pistevo Na Vgei Giati Logika , Tha Kostizei Polla   8)

Parte Mia Matia Tou Pws Einai :)

Peite Tis Apopseis Sas :)

Posted

Omfg.. Auto To Prama Molis Vgei To Pira Me Tin Mia.... xD

ginete na m pareis kai mena ena gt tora teleutaia dn bgeno? :P

//ontopic

paidia Citroen, Audi, VW kai Scoda einai amaksares ti na leme tora ... patagos...

pantos pera apo tin plaka einai ama3ares kai oson afora afto to ama3i tou topic einai ena apo ta kalitera p exo dei ever apo tin Citroen

Posted

paidia mn anxoneste 8a sas parw egw apo 1 sta gene8lia sas .... Mou periseuoun merika ekatomiria kai dn 3erw ti na ta kanw...  8)

btw t ama3aki mamaei agria ;)

Posted

paidia mn anxoneste 8a sas parw egw apo 1 sta gene8lia sas .... Mou periseuoun merika ekatomiria kai dn 3erw ti na ta kanw...  8)

Ok Wnasi Junior... xD

• 4 weeks later...
Posted

TOUMPANO!

vevaia mixanika den exoume dei ti leei :P

alla den pistevo na einai etsi eksoterika kai na min paei mia! an einai etsi einai treli kagkouria! xD

Posted

TOUMPANO!

vevaia mixanika den exoume dei ti leei :P

alla den pistevo na einai etsi eksoterika kai na min paei mia! an einai etsi einai treli kagkouria! xD

lol, apokliete auto to thirio na min einai piragmeno esoterika