Jump to content
  • 0

[Help]Hack!!!

Question

Posted

kalispera paidia,akoma dn mporw na to pistepsw,alla mas hackaran ton server mas..ton exoume on 2 evdomades,k simera sta kala ka8oumena vlepw kapion na kanei announcements k meta apo ligo na leei bb server k na kollaei olos o server..ti mporw na kanw re paidia?tosos kopos adika?xrisimopiw to pack tou lightmagik l2j free interlude....  :'( :'( :'( :'(

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

e me precenfigured pack ti perimenes??? pff...to exoume pei 1000 fores...MHN xrisimopoieite preconfigured pack...distixws dn mporeis na kaneis....ftia3e diko sou pack me eclipse+maven k meta perase anti-phx announce/enchant klp protect.

PS: mporeis na fixareis kapoia packets t phx k oxi olo to phx.

PS(2): search sto forum gia guide pos na kaneis compile...

• 0
Posted

e me precenfigured pack ti perimenes??? pff...to exoume pei 1000 fores...MHN xrisimopoieite preconfigured pack...distixws dn mporeis na kaneis....ftia3e diko sou pack me eclipse+maven k meta perase anti-phx announce/enchant klp protect.

PS: mporeis na fixareis kapoia packets t phx k oxi olo to phx.

PS(2): search sto forum gia guide pos na kaneis compile...

oxi ty file.arketa asxoli8ika me auta,pira ena ma8ima omws.oti oso einai ena game panta 8a exei hack-bug oti k na kaneis.an ypar3ei pote game xwris hack-bug pm me na to arxisw

• 0
Posted

oxi ty file.arketa asxoli8ika me auta,pira ena ma8ima omws.oti oso einai ena game panta 8a exei hack-bug oti k na kaneis.an ypar3ei pote game xwris hack-bug pm me na to arxisw

ama 3ereis na ta fixareis 8a uparxoun poly liga..kane auto pou sou eipa kai den 8a exeis problima apo ta poly basika bug/exploit ;)

na lock to topic?

• 0
Posted

8a kaneis compile me maven + eclipse (kane search sto forum exei guides)

EDIT: Yparxoun tetoioi kodikoi sto forum..kane search :P

• 0
Posted

8a kaneis compile me maven + eclipse (kane search sto forum exei guides)

EDIT: Yparxoun tetoioi kodikoi sto forum..kane search :P

re file mpios na parw archid datapack?oloi lene oti dn exei hack kai bug..ti les na kanw?

• 0
Posted

sorry alla paly den katalava. gia na kaneis compile den xriazete na ksereis java programatismo apla to packetarei.

otan les compile enoeis na ftiakseis tous kodikes apo ta xml arxia ktlp sosta? gia na kaneis ena diko sou server oso costum theleis esu. sosta? an einai etsi gia na ginei auto prepei na pareis kapio etimo pack kai na alakseis auto. ego auto pou rotao einai ena. pio etimo pack na paro gia na to metatrepso. me liga logia exo kanei konta 5 threed pano kato na lene to idio pragma kai den m exei apantisei kaneis. ego auto psaxno tpt alo. tnx