Jump to content

ABOUT BNB SERVER


Recommended Posts

an mas eksigiseis kai to giati ftaine oi ellhnes gia to mpoyrdelo toy bnb tote ok.

 

o kathe elinas theli panta na ine kaliteros apo ton alon, me kathe tropo prospathi kai otan to kataferni ginete poli psonio, egoistis kai ales pipes....se opio server kai an exo paiksi, to ksilo panta i elines to prokaloun, de anarotithikes gt fagame ena ban IP apo GVE?? oli i elada? epidi poli apla ta ekana poutana i elines, prospathousan sinexia na vroun bugs, ekana abusing, dual box kai skotonan to diko tous char gia na apoktisoun adena kai pola alla....

 

fisika de ine oli tous etsi, iparxoun ekseresis alal liges

Link to comment
Share on other sites

XAXAXAXAXA ELEOS TELIKA OI ELINIKOI SERVER TA EXOYN PEKSEI!!!!!!!  >:(

 

proales dokimaza apo BNB net na mpw e-gloabal k den mporousa k telika apo ta kentrika mas enhmerosan oti ta BNB exoun mpanarei ta E-GLOBAL pragma to opoio ekanan k ta e-gloabal  :P etsi apla apo BNB den paizeis la2 k apo e-global den paizeis BNB  ;D

 

sxetika me to donate exw na pw LOL se olous tous server exei donate k eidika ston BNB EXEI TO DONATE

 

:) sxetika me tous greek server exw na pw oti to paraexesan to thema............ kapoioi stenomialoi to exoun dei poly sobara to pragma  >:(

 

IS ONLY GAME!!!!!!!!!!!!!!!!! PLAY FOR FUN!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Stamatiste na paizete sto bnb server osoi eiste low lvls i min arxisete kan an to skefteste!

O Admin poulaei items kai opoios pei to anti8eto troei ban sto forum....

Etsi xoris logo.Episeis kanei diakriseis kai simera egine ban enas hero gia anarmosti simperifora ti stigmi pou kai o "enemy" hero eixe tin idia simperifora.

Fimologeite oti o server mporei na figei apo ta xeria tis BnB kai na paei se kapoion allon idioti!

 

 

 

NAI NA S PW DILADI O BNB DEN EINAI IDOTIS???

A KAI BTW I MANA  TOU  AFENTIKOU TWN BNB MENI DIPLA M KAI ENAS TOIXOS MAS XWRIZEI :D (sovara alla pote den zitisa tpt apo ton gioka tis p ka8e 3 kai ligo erxetai) Kai M leei oti etc ta atoma vgazoun lefta gia na paizete akoma

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...