Jump to content

TO TZAMPA


lostos

Recommended Posts

GAMW THN ATYXIA MOY.

 

O gkantemis o MASTROPOS ftaiei. M esteile pm: Gt dn dineis to link? (STS:To link gia to guide gia to TZAMPA pai3imo se net-cafe kai alla kaloudia)

 

Tou e3igw egw dn ginetai, gt 8a eixa nomika problimata, 8a έπεφταν γερές μηνύσεις.

 

ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΙΡΩΝΙΑ: ΕΓΩ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ REPLY ΕΠΑΙΖΑ ΤΖΑΜΠΑ ΣΕ ΝΕΤ-KAFE. ΚΑΘΕ ΜΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΩ ΠΑΙΖΩ ΤΖΑΜΠΑ.

 

 

ΚΑΙ ΤΟΤΕ...

 

 

 

 

 

 

Ο  Μ Α Λ Α Κ Α Σ  ΤΟ  SKATONOOOOBAKI O ΚΩΛΟΤΑΜΙΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ "ΓΙΑ ΠΑΤΑ ΛΙΓΟ Alt+TAB" "ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΠΑΙΖΕΙΣ" "50ΛΕΠΤΑ ΔΝ ΕΒΑΛΕΣ?" "ΓΙΑ ΚΑΝΕ ΕΝΑ RESTART"

 

Α ρε πόσα ήθελα να του πω εκείνη την ώρα, αλλά κράτησα το στόμα μ κλειστό. Αλλά στα @@. Θα το ξανακάνω

 

 

[move]*GF*[/move]

 

 

Αυτό θα μ πείτε είναι spam topic. Ε όχι. Ήθελα από τη μια να σας δείξω πόσο χάλια πήγε η μέρα μου, από την άλλη, πόσο σοβαρό θα ήταν να δημοσίευα πώς γίνεται κάτι τέτοιο. Οι μηνύσεις και τα πρόστιμα θα ήταν ατελείωτα. Για μένα όμως π το δημοσίευσα/πούλησα. Εσάς, το πολύ-πολύ να σας πουν ό,τι είπαν και σε μένα σήμερα.

 

 

 

Για όσους δεν θυμούνται, ορίστε για τι πράγμα μιλάω. http://www.maxbastards.gr/forum/index.php?topic=4179.0

Link to comment
Share on other sites

e tora p ipes auto to thema opia pc exoun to easycafe ,tinasoft xero go

 

vazis id:easycafe pass:tinasoft kai mpenis m tou admin to acc ;) 0 xronos de metraei alla fenete apo ton kentriko prepi na ine o magazotoras noob

 

p.s tora de thimame kala i id to easycafe i akrivos to anapodo dld id:tinasoft kai pass:easy ... :P

Link to comment
Share on other sites

e tora p ipes auto to thema opia pc exoun to easycafe ,tinasoft xero go

 

vazis id:easycafe pass:tinasoft kai mpenis m tou admin to acc ;) 0 xronos de metraei alla fenete apo ton kentriko prepi na ine o magazotoras noob

 

p.s tora de thimame kala i id to easycafe i akrivos to anapodo dld id:tinasoft kai pass:easy ... :P

 

 

 

Eleos man, nomizes 8a hackara to ftoxo-netcafe tis geitonias, p oi ypologistes einai gtp kai o magazatoras dn alla3e ta passes gt einai ap ti moggolia?

 

E oxi, hackarw ta megalitera net-cafe tis elladas:

 

Explorer(ekei p me piasan)

G-Net

BnB

Interspot

 

Ki alla polla. O tropos p eipes pantos einai psilonoobidikos (NO offence) kai tetoia net-cafe to exoun problepsei.

Link to comment
Share on other sites

re seix xekollate me to 8ema tou hacker..dld file to 8ewreis poli magkas na pas an hackepseis to bnb?egw stin 8esi s 8a ntrepomouna gt ayto p kanw oxi mono einai paranomo alla kai katastrefei ton kopo twn allwn kai isa isa p na dimosieyeis kati tetoio p proswpika oute na anoixw to link dn 8elw dn nomizw na se kanei pio exipno kai pio magka apo oti isouna..isa isa p simvalleis perissotera sto 8ema ayto me net-cafe hacking pragma p proswpika katakrinw gt kiriws ta net-cafe ta exoun nearoi p prospa8oun an zisoun kai aytoi..dn xanapostarw ayta i8ela na pw kai koita ligo na ma8eis na xodeyeis pio epoikodomitika tin energeia kai to mialo s (programming px)

 

kai se parakalw 8erma na sviseis oles tis vrisies sto arxiko s post

Link to comment
Share on other sites

Loipon akou, ta megala net-cafe DEN ta exoun neoi, neoi einai mono oi tamies. Ta megala net-cafe DEN ua eprepe na yperxrewnoun tis ypiresies tous, egw DEN to dimosieusa oste na exoun oikonomiki apoleia, kai telos to na paizeis tzampa se ena net-cafe DEN katanalwnei ka8olou faia ousia, einai ipo8esi 2 leptwn. NAI to 8ewrw hacking, kai NAI asxoloumai me to programming perissotero apo ka8e allo pragma.

 

 

EDITED: A kai Mew, den nomizw ola ta programs sto PC s na einai au8entika. Nai, apo edw kai pera na ntrepesai gia ka8e warez kai crack p katebazeis gt oi programmatistes autou enos programmatos, idiaitera an einai kalo, xreiaznontai ypostiri3i gia na sinexisoun, kai mi m peis oti mporoun na ti broun tzampa

Link to comment
Share on other sites

kala ego de kano tpt tetio apla edosa mia voithia gia kapia atoma p isos pezoun se cafe me auto to program kai ise me ebgales noob :P den pirazi :D oreos ,alla prosexe^^

 

S eipa man no offence, alla afou dn to katalabes, xilia signomi dn to ennoousa, ennow oti polla atoma to 3eroun auto kai dn leei na kleueis to ftoxo net-cafe tis geitonias sou. TY

Link to comment
Share on other sites

wraia lostos dn katigorisa esena alla ayton p kanei ayta p eipa..apla dn mporw na skeftomai pws iparxoun atoma p hackaroun net cafes (kai argotera fisika akoma xeirotera) kai dialioun ton kopo twn an8rwpwn etc apla....oso gia tin iperxrewsi dn exw dei pou8ena na grafei "Of8almwn anti of8almou:..isa isa to anti8eto..dn einai apantisi na m peis efoson iperxrewnoun egw 8a tous hackepsw ktl.kai:telos efoson to dimosieyses logiko einai na xrisimopoii8ei ara 8a iparxei oikonomiki apwleia)..

 

kai svise TIS VRISIES

Link to comment
Share on other sites

wraia lostos dn katigorisa esena alla ayton p kanei ayta p eipa..apla dn mporw na skeftomai pws iparxoun atoma p hackaroun net cafes (kai argotera fisika akoma xeirotera) kai dialioun ton kopo twn an8rwpwn etc apla....oso gia tin iperxrewsi dn exw dei pou8ena na grafei "Of8almwn anti of8almou:..isa isa to anti8eto..dn einai apantisi na m peis efoson iperxrewnoun egw 8a tous hackepsw ktl.kai:telos efoson to dimosieyses logiko einai na xrisimopoii8ei ara 8a iparxei oikonomiki apwleia)..

 

kai svise TIS VRISIES

 

 

DEN to dimosieusa!! ma ti lew?

 

ps? poies vrisies? sto 1o post?

Link to comment
Share on other sites

Pedes dn 3erw ti pezei me tis oikogenies sas i otidipote ala kai o teleuteos giftos na imoun dn tha ekana teties mlkies eleoc parakalese ena filo sou na sou dwsw 2 euro an dn sou dinei o pateras sou eleoc re pedakia .... min pezete me to nomo gia na to pe3ete magkes

Link to comment
Share on other sites

Pedes dn 3erw ti pezei me tis oikogenies sas i otidipote ala kai o teleuteos giftos na imoun dn tha ekana teties mlkies eleoc parakalese ena filo sou na sou dwsw 2 euro an dn sou dinei o pateras sou eleoc re pedakia .... min pezete me to nomo gia na to pe3ete magkes

 

OMG me pligoses tora min anisixeis exw pc spiti m kai lefta exw na paizw oso 8elw, auto i8ela na to simosieusw gia ena kai mono logo: GIA ESAS TOYS AXARAKTIRISTOYS KAI NAI ESENA ENNOW SOLUTION, POY TORA GINESTE FEREFONA TOY KA8ENA XORIS NA EXETE DIKI SAS APOPSI. Mew se paradexomai man gt dn to kaneis auto to pragma. An dn sas aresei auto p kanw MHN postarete, eidika an akolou8eite tin gnomi kapoiou allou p exei postarei pio prin gia na dei3ete kai eseis poso kaloi kai uperanw eiste.

 

E loipon, edw stin poli m, se osous to exw pei, i8elan na pai3oun tzampa me ton tropo m, akomi kai an eixan PC kai lefta. Kai afiste twra tis upokrisies (kai pali den anaferomai ston mew) kai ta papagalismata.

 

 

 

Kai sto katw katw auto den exei kamia sxesi me ta lefta, alla me to poso afeli einai ta sistimata xrewsis. Auto i8ela na apodei3w mono.

Link to comment
Share on other sites

pff tzampatzis e?se piase?apotiximenos xwris parexigisei pezw apo ta miden mou se net kafe free twra ena parapanw pou douleuw se ena apo auta

tespa gf elf@ pvp

Link to comment
Share on other sites

koita loste apla dn xoneuw kati pragmata san kai auta ... na hackareis ena server magkia sou ala tha pas sto net cafe tis gkitonia sou p to exeis enas anthrwpos kai me ta dio sou euro tha parei to faei tou gia tin oikogenia tou oxi man tha ginw oti thelw I DISAGREE kai pisteuw exoume DIMOKRATIA kai mporw na pw oti thelw ;)

Link to comment
Share on other sites

koita loste apla dn xoneuw kati pragmata san kai auta ... na hackareis ena server magkia sou ala tha pas sto net cafe tis gkitonia sou p to exeis enas anthrwpos kai me ta dio sou euro tha parei to faei tou gia tin oikogenia tou oxi man tha ginw oti thelw I DISAGREE kai pisteuw exoume DIMOKRATIA kai mporw na pw oti thelw ;)

 

 

 

O    M    G                    KAI      50 LOL!    MA KALA TI NA SOU PW DEN 3EREIS NA DIABAZEIS? APO POU EISAI KAI DEN KATALABAINEIS ELLHNIKA? KOITA TI LENE SXEDON  O L A TA POSTS MOU PIO PRIN!!! 

 

 

kala ego de kano tpt tetio apla edosa mia voithia gia kapia atoma p isos pezoun se cafe me auto to program kai ise me ebgales noob :P den pirazi :D oreos ,alla prosexe^^

 

S eipa man no offence, alla afou dn to katalabes, xilia signomi dn to ennoousa, ennow oti polla atoma to 3eroun auto kai ***dn leei na kleueis to ftoxo net-cafe tis geitonias sou***. TY

 

 

 

 

AN DEN katalabes ti leei edw 8a sto e3igiso:

 

DEN KLEUW TA MIKRA NET-CAFE! *DEN*.

Egw milaw gia ta megala p anaferw se 2o post kai malista PERISTASIAKA GIA PLAKA. Gia na doun poso afeli einai programmata xrewsis!  ELEOS MA8E NA DIABAZEIS

 

 

 

 

Den 8a sunexiza autin tin paralogia, alla man, to na parafrazeis to ti lew, --e auto einai asximo--.

 

 

 

 

3erete, to ti 8ewrei kaneis ani8iko kai ti oxi diaferei polu apo an8rwpo se an8rwpo. Na min anaferw POSES paranomies kaneis (kanoume) ka8imerina, kai POSA PNEUMATIKA DIKAIOMATA katapatountai. Alla auta den ta skeftese e? To mono pou 3ereis einai na allazeis auta pou lew.

Kai sto katw katw, den to kanw gia prosopiko m ofelos. Auto 8a ginotan an eixa anagki ta net-cafe alla exw arketa pc spiti mou gia na exw kai egw diktio.

 

 

Telos, o monos pou 3erei na to kanei auto eimai EGW kai kaneis allos, opote DEN eblapsa kanenan. Telos sizitisis, kai parakalw kapoioi na asxolountai perissotero me tin anagnwsi twn topics, para ena aplo perasma tou matiou. Opos me to starting topic mou.

 

Diabasate ti leei (den lew kapoioi diabasan) sto telos?

 

"Ήθελα από τη μια να σας δείξω πόσο χάλια πήγε η μέρα μου, από την άλλη, πόσο σοβαρό θα ήταν να δημοσίευα πώς γίνεται κάτι τέτοιο. Οι μηνύσεις και τα πρόστιμα θα ήταν ατελείωτα. Για μένα όμως π το δημοσίευσα/πούλησα. Εσάς, το πολύ-πολύ να σας πουν ό,τι είπαν και σε μένα σήμερα."

 

 

Autos itan o skopos tou topic mou, diladi na min aporeite "ti egine me to guide pou eixe uposxe8ei?"

 

ALLA OUTE AYTO DEN MPOREITE NA KATALABETE

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock