[Help]Safe?

][*DeVx*][

Ara me liga logia leme:mporeis na ftiakseis ena acc paypall free kai xwris karta pistwtiki.na valeis ekei ta lefta tis paysafe card kai na plirwseis to rapidshare kai ta sinafi site.ALLA o TheEnd thelei na kanei auto alla me pseutika stoixeia gia na min katalavoun to talento tou kai ton paroun oi scouter:)

an den einai etsi as me diorthosei kapoios.gia na ksekatharizoume :D

egw 3erw oti ginete na perneis leuta kai xwris na exeis pistotiki alla mporeis na kaneis sunalages xwris na mporeis na pareis ta leuta dld mono meso internet kapia agora...

re paidia kainourgio tr.paw na ftiaksw logariasmo sto narpax.gr kai m leei oti to mail pou vazw epidi einai free kai xwris steixeia kai kati tetoia dn einai egkiro.eleoc did kai na thes na tous plirwseis tin pisti prepei na s vgaloun oi malakes did eleoc re eleoc.ti na pw exw aganaktisei me tis malakies kai tis asfalies tou kathenos.epidi vazw to hotmail m afou dn exw ti eimai etairia???

pff, omg you kidding us? why paywith call? it only for 3 days and pay 4 euro omg, go buy one  paysafecard and go to paypal, create new accu, next go here http://www.paysafecard2webmoney.com/paysafecard_en.html and add your paysafecard number... vouala you have money on paypal, so now you can pay with paypal...

ok and one more the last question that if you knwo you can answer.If i go to buy from the rapidshare the 1 month.with the tax is 13euros.i must buy a paysafecard of 20 euros.the 7 euros where they will go???

if you want send money in your paypal account (if you have)

i can't create in napax.gr acc because it want a no free e-mail like hotmail and then i can't use paypall.i create paypall acc.but i ask where the 7 euros go after the buy of premium acc that costs 13 euros??this is mine question.