Jump to content

Mazepste sigekrimenoun member!


Dominusvision

Recommended Posts

Paides den kserw pos den kserw kai to giati alla meriki members epidi nomizoun oti hackaran kapio terastio sistima prospathoun na riksoun ola ta site enos metapoliti mou!!

 

 

Ean den tous mazepsete kai tous vgalete apo to mialo oti mporoun na uparxoun alla paromia forums tha gini thema allo na diafimizoun ena kseno forum edo kai allo na mpenoun na katastrefoun forum pelaton mou!!

ean den gini kati tha anagastoume na paroume orismena metra!!!

 

Kante me ban kante me oti thelete alla exw kapio dikio edo!!!

Link to comment
Share on other sites

[Gr]Leech=Die.

Mazepse esu tous member s mn kanoun leech oti k forum na exeis.

Respect Copyright.

meta apo leeching exete k parapona.

kata tin gnwmh m to staff 8a sxolithei mono me leeching forums.

Link to comment
Share on other sites

Ean paro metra tha ginoun polla kai zero eisai mesa se auta ta polla

diavase tous nomous kai pes mou h hacker (paidia) den kseroun na kaliptoun oute ip kai mpori na ginoun polla!!

ean emplekso thn astinomia hlektronikou diadiktiou tha gini samatas!!

Link to comment
Share on other sites

Ean paro metra tha ginoun polla kai zero eisai mesa se auta ta polla

diavase tous nomous kai pes mou h hacker (paidia) den kseroun na kaliptoun oute ip kai mpori na ginoun polla!!

ean emplekso thn astinomia hlektronikou diadiktiou tha gini samatas!!

[Gr]ksereis poses apiles exw dei stous mxc?dn kserw tous nomous gia auto dn milaw. gia na hackaroun kati prepei na exoun logo na to kanoun gia auto frontise na einai ola ok.

Link to comment
Share on other sites

Ean paro metra tha ginoun polla kai zero eisai mesa se auta ta polla

diavase tous nomous kai pes mou h hacker (paidia) den kseroun na kaliptoun oute ip kai mpori na ginoun polla!!

ean emplekso thn astinomia hlektronikou diadiktiou tha gini samatas!!

 

File pistepse me sto sigkekrimeno forum den boreis na kaneis tipota apolitos !

 

1on den exeis apodixtika stoixeia gia ta members pou nomizeis esi .

2on to forum auto den periexei warez files . I astinomia ilektronikou diadiktiou den borei na kanei tipota apolitos gia to sygkekrimeno forum opote asto .

3on to mono pou boreis na kaneis einai na kaneis delete to leeching forum sou .

 

 

Link to comment
Share on other sites

kala file..na sou pw kati? Giati den milas prosopika me ton diaxeiristi autou tou Forum k milas me mas?? An eisai swstos epixirimatias tote mila me ton Maxtor....emas 8eleis na t pai3eis magkas k etc?

Link to comment
Share on other sites

Pedes ena leo ean gini ksana kai dimiourgithi ksana tetio thema tha exw problem to server mou tha kremasw pelates!!!

 

 

Kai den tha to afisw etsi tha proxorisw se minisi !!! sto forum tha einai se sigekrimenoun member pou exw kratisi ta logs apo tin proigoumeni fora tha to doume !!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...