masterlan Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 Geia sas pedia ... 8a i8ela na ma8o pos mporei enas p exei Gracia part 2 srv na xrisimopihsei to client tou final gia na pe3ei ... exo dokimasei ala o gameserver leei gia unknown pack. Gia peite m ean ginete k pos na to kanoume auto ... isos kapio upgrade stin database .
0 ZeRo* Posted May 8, 2009 Posted May 8, 2009 Το pack σου πρέπει να είναι ίδιο Client με αυτό που χρησιμοποιείς. Δεν μπορείς να έχεις Gracia pt2 serv με Gracia Final :S :S ginete? nC spam! Reported!
0 masterlan Posted May 11, 2009 Author Posted May 11, 2009 Mono etc dn ginete ego p exo Gracia p2 na to a3iopihso ?
0 A-error Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 akou file otan pareis ena pack server kai leei kamael esu den mporeis na mpeis me gracia_part_2 client etsi einai kai to server pack gracia part 2 den mporeis na mpeis me final client
0 zeneus Posted June 19, 2009 Posted June 19, 2009 guyz... Ginete apo Gracia 2 na pekseis se Gracia Final. ka8e client mporei na aniksei me to amesos epomeno tou.. oxi omws kai to proigoumeno..
Question
masterlan
Geia sas pedia ...
8a i8ela na ma8o pos mporei enas p exei Gracia part 2 srv na xrisimopihsei to client tou final gia na pe3ei ...
exo dokimasei ala o gameserver leei gia unknown pack.
Gia peite m ean ginete k pos na to kanoume auto ... isos kapio upgrade stin database .
7 answers to this question
Recommended Posts