Jump to content
  • 0

[Help]Sto Enchant


R1perRo0

Question

Exw 1 Provlima Kai Den ksero ti Exei gini AKouste:

Otan kanw +25 Mia armor me ton GM ginete na tin valo kai na tin bgalo..Meta omos apo to +25 kai pano..Amma tin foras den beni oute bgeni :-\ :-\ Den ksero pos egine auto......

Interlude server

Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Re si ilikrina sorry alla 8a sto pw....piase ala3e to pack sou...pare 1 pack to opio 8a mporeseis na kaneis edit to core na ftia3eis to protect sou mesw compile!!kai na ftia3eis afto to problima 8a sinantiseis trela problimata meta!!!

gia afto sou lew piase na ala3eis tora pou einai noris...!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

to les me mia eukolia :P :P :P :P

Den ksero re toso kala san esas  :-\ :-\ :-\

O OneO Einai pio eukolo Tespa..Boris na mou stilis se Private Messenger  to Msn sou na me voi8isis..Amma einai na anixo Enan L2Jfree

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Pistepse afou exeis perasei ta programata MysQL java navicat dn 8a breis kamia diskolia...apla ftiaxneis new database kaneis register server kai mpikes ;)

Oso gia to l2jfree 8a sou elega oxi epeidi einai diko to pack alla na xrisimopoieiseis afto to pack.. pou opos 8a deis exei pola pragmata custom kai episeis apo protect to opio einai poli basiko alla episeis etimazw akoma pragmata gia to pack ara 8a sas fanei poli oraio kai kalo pistebw....

 

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=52047.0

 

To mono pou exeis na kaneis einai na katebaseis afta:

1)GameServer By Zero

2)L2jFree_Game+Data

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Mporeis episis na xrisimopoihseis ena apo ta kalitera (i mallon kalitero interlude pack) L2j Dot.

 

Forum : www.l2dot.info/forum

 

Protect 100 % Fixed Kai Alla Polla!

 

Test it kai pistepse me den tha xaseis :P

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Pistepse afou exeis perasei ta programata MysQL java navicat dn 8a breis kamia diskolia...apla ftiaxneis new database kaneis register server kai mpikes ;)

Oso gia to l2jfree 8a sou elega oxi epeidi einai diko to pack alla na xrisimopoieiseis afto to pack.. pou opos 8a deis exei pola pragmata custom kai episeis apo protect to opio einai poli basiko alla episeis etimazw akoma pragmata gia to pack ara 8a sas fanei poli oraio kai kalo pistebw....

 

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=52047.0

 

To mono pou exeis na kaneis einai na katebaseis afta:

1)GameServer By Zero

2)L2jFree_Game+Data

ego pali me ton zero 8a simfoniso kai ego tou zero exo xoris kanenan problem apolitos ola ta PHX fixed ola ta panta !

 

file m pare to pack tou zero kai dokimaseto :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...