Interlude lineageII

Kalispea mages.xerete an kapoio unofficial server opos o kenurios cfoudragonians i zeus kai kapoioi alloi pou pezun meso tu official tha ginun interlude.giati pezo se kapoius unoff kai epidi ekana update de pezun.edometaxy xanakatevasa to c5 xoris update kai pali den pezun de xero ti ginete.

hmmm xsana egatestise to lineage kai min to anixseis kai kane afto edw to update:

http://files.filefront.com/L2_C5_Updatesexe/;7227509;/fileinfo.html

auto to update s kanei ton client mexri to teleuteo update tou C5 prin to interlude

opote den tha kolas sto server selection xD

afto to arxio to peira apo to forum tou GvE

dystyxo apo oti eida sto forum tou GvE auto to update einai ply kalo alla doyleuei mono me aythentiko copy lou L2..:(

to dokimasa me copia k ebgaze error eno otan ekana install to authentiko doulepse mia xara..

dystyxo apo oti eida sto forum tou GvE auto to update einai ply kalo alla doyleuei mono me aythentiko copy lou L2..:(

to dokimasa me copia k ebgaze error eno otan ekana install to authentiko doulepse mia xara..

Pio au8ediko kai pia copia? To l2 client einai free for download...

soz p sto lew p3tr0 alla den kathodai oloi na to kanoun download.... otan arxisa official peira fisika kai to game p itan mazi.... kai to ekana egatastasi kai no prob... alla otan evala min copia to l2 C5 to b*ulo kai sto baoulo... :(

• 2 years later...
  • 7 months later...

paidia plz pite m pos litourgi to hlapex plzzzzz ........btw thnks!

yes i am singing in the bath too.