general656 Posted April 5, 2009 Posted April 5, 2009 8a anarotieste ti sxesi exei o GM Shop me ton Trader.idou h apantisi.O admin bazi ton GM shop giati ta exei ola kateutian enw o trader prepei na tou ta balis esu ta pragmata gia poulima
Georgekiato15 Posted April 5, 2009 Posted April 5, 2009 8a anarotieste ti sxesi exei o GM Shop me ton Trader.idou h apantisi.O admin bazi ton GM shop giati ta exei ola kateutian enw o trader prepei na tou ta balis esu ta pragmata gia poulima Diladi twra ti noima exei auto to topic ??? .... Kai gia poio logo to ekanes ? ... gia na mas ma8eis tis diafores anamesa se gm shop kai trader ??? ... Les kai emeis eimaste noobs ... kai den mporoume na katalavoume tis diafores tous .... :S
Aster Posted April 6, 2009 Posted April 6, 2009 8a anarotieste ti sxesi exei o GM Shop me ton Trader.idou h apantisi.O admin bazi ton GM shop giati ta exei ola kateutian enw o trader prepei na tou ta balis esu ta pragmata gia poulima LOL ! Ok re file, endiaferon...Alla poulas/agorazeis tipota, mipos thes kana trade ? Ti douleia exei auto edo kai ti noima exei genikotera...?
Recommended Posts