Jump to content

mousiki gia to lineage mas....


MewMew

Recommended Posts

Kalispera...epaiza l2 kai skeftomouna pws exw pleon vare8ei tous idious kai tous idious ixous sto l2..to mono p m aresei akoma einai to dwarven :P....tespa lew loipon as pw sta paidia sto forum mipws tous vriskete kana kalo tragoudaki to opoio na pigainei me to l2 etc wste na ananewsw teleiws ti gkama gt pistepste me dn leei ka8olou na akouw oli tin mera stin aden to idio tragoudi...as kanw o idios loipon tin axri..psaxnontas sto 4shared petixa merika (5 h 6) wraia kommatakia (eidika sto elven ta spaei) ta opoia isws sas aresoun...perimenw kai alla e?(apo oti exw dei ta indianika tragoudia tairiazoun poli sto l2)

 

4Shared Songs: Songs for LineageII

 

 

deite kai tin sillogi : http://www.4shared.com/dir/2072066/2c922d82/UpDateL2MUSIC.html

 

perimenw ta dika sas kommatia !!!!

Link to comment
Share on other sites

gia to parexshghmeno pleon tower of insolence exw kapoia kommatia styl requiem/nightwish pou tairiazoun aneta k gia tis catacombs/necropolis mono pou apo aurio 8a postarw to link gt einai arketa megalos o fakelos k prepei na ta xsexwrisw k na ta shkwsw

Link to comment
Share on other sites

http://www.maxbastards.gr/forum/index.php?topic=2963.0 kai ena guide gia na bazete oti den brisketai ekei ;D

 

Ta ida, fasi exoun... krathste kai ena backup giati an den sas aresoun... egw tin pathsa, ta ekana delete kai trexw full update twra...

Link to comment
Share on other sites

noble re 8a ta anevaseis ta sngs i tzampa ta perimenw?

 

sugnwmh mewmew alla nomiza oti freezares to project k etC den ta anebasa sorry man!s uposxomai oti s mexri aurio 8a exeis to link!

Link to comment
Share on other sites

re mewmew na rotiso kati?

ayta ta arxeia me tis poleis px nt_aden klp i kapos etc ta vrika...

an omos 8elo as poume na allakso mousiki tou loa as poume mipos kses pio einai to arxeio kai an mporo? :P

 

a sry den eida afto p eleges sto guide  ::)

Link to comment
Share on other sites

*Noble anypomonw !!!

 

mewmew tsimpa to prwto link erxetai se liges wres k to deutero!nomizw kanoun mia xara gia tower of insolence catacombs/necropolis k blazing swamp

 

http://rapidshare.com/files/23163196/NobLe_SouNdTraCk.rar.html

 

ta alla einai nightwish!ego ta postarw ama sas boleuoun exei kalws ama den sas boleuoun den 8a krem :P :P :P ;)astw kiolas

Link to comment
Share on other sites

mia xara 8a me voleyan ama mporouses na ta anevaseis ki ayta:)ty kai gia ayta kai ama mporeis vale kai ta alla....;)..kaneis allos dn exei prama na moirastei???(tou noble ei ai 10mB !!!)

Link to comment
Share on other sites

no 10! einai sunolika 250mb peripou alla to prwto link einai gurw sta 95-100mb  to allo link peripou to idio!ta alla 50 p apomenoun den nomizw na einai toso kala gia na mpoun

Link to comment
Share on other sites

mia xara 8a me voleyan ama mporouses na ta anevaseis ki ayta:)ty kai gia ayta kai ama mporeis vale kai ta alla....;)..kaneis allos dn exei prama na moirastei???(tou noble ei ai 10mB !!!)

exw egw se stili Hunter Village songs ksereis Envia kai teteia  alla einai pola mb :/

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock