Jump to content

Lineage PTS Interlude server


Guest 7killer

Recommended Posts

Guest 7killer

Anoixe o PTS server tou Interlude apo edo katevazete to patch http://rapidshare.com/files/20132967/Lineage_II_Test_Client.rar.html .Prepei na exeis acc ston official gia na mpeis.Ego eftiaksa nomizontas oti exo 7 meres dorean alla telika eixan lixei(eno eixa  :'()kai etsi dn mporo na paixo...

 

 

P.S Kanete copy/paste  ta arxeia pou 8a vgoun ston client tou c5 kai trexete to update

Link to comment
Share on other sites

Anoixe o PTS server tou Interlude apo edo katevazete to patch http://rapidshare.com/files/20132967/Lineage_II_Test_Client.rar.html .Prepei na exeis acc ston official gia na mpeis.Ego eftiaksa nomizontas oti exo 7 meres dorean alla telika eixan lixei(eno eixa  :'()kai etsi dn mporo na paixo...

 

 

P.S Kanete copy/paste  ta arxeia pou 8a vgoun ston client tou c5 kai trexete to update

 

 

 

 

ARGISES ligo alla kalio arga para pote.apo tis 8 tou minos einai online an kai me tis sindeseis pou exoume tha kanoume 3 meres na katevasoume to interlude.ego pali den exo free days alla tha pao na paro mia kartoula gia na to dokimaso.aksizei na to kaneis mia kai o protos char pou tha ftiakseis ston PTS tha einai automatos 77 lvl.

 

otan teleioso to update kai pekso tha sas po entiposeis.

Link to comment
Share on other sites

Guest 7killer

Ego xero idi entyposeis(apo filo  ;D).To update se emena teleiose se 1-2 ores(mporei kai pio ligo).Avrio eine kai kyriakh kai dn prolavaino na paro kartoula(kleinei o server stis 13)

Link to comment
Share on other sites

Ego xero idi entyposeis(apo filo  ;D).To update se emena teleiose se 1-2 ores(mporei kai pio ligo).Avrio eine kai kyriakh kai dn prolavaino na paro kartoula(kleinei o server stis 13)

 

 

OXI RE pas kala den kleinei akoma.telos martiou tha kleisei min sou po pio arga.ego tha pao tin  deutera na paro mia karta gia na to dokimaso.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Toulaxiston, etsi elege sto site tou official (sto forum o mistryl to egrapse sto description tou Test Server). Nomizw oti epabe na isxiei meta tis 25 tou mhna (an kai den thimame me akribeia, epsaksa alla den to brhka to topic) Padws sigoura isxie giati phrame me ena filo mia karta kai bhkame kanonikotata me 77 lvl

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...