A-error Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Hi paidia 8elo na rotiso kati exo psa3ei ola ta post kai den mporo na bro kati na to katalabw. 8elo na kano site ucoz a kai na to ftia3o opos 8elo alla den brisko kati na mou to e3igei mipos 3erei kaneis pos ginete..
0 ZeRo* Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Γίνε ποιο αναλυτικός! Τι ακριβώς θες να αλλάξεις για να μπορέσω να σε βοηθήσω!
0 A-error Posted January 16, 2009 Author Posted January 16, 2009 koita file mou 8elo na kano ena site sto ucoz kai den mporo na to ftia3o me tpt kai 8elo ena atomo na mou to ftia3ei ama mporeis.. exo ftia3ei acc aplos den mporo na ftia3o to site me tpt giati dn exo sxoli8i pote me site :( 3ereis kaneis na me help plz ..ty pantos
0 MaZeStIk Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 koita file mou 8elo na kano ena site sto ucoz kai den mporo na to ftia3o me tpt kai 8elo ena atomo na mou to ftia3ei ama mporeis.. exo ftia3ei acc aplos den mporo na ftia3o to site me tpt giati dn exo sxoli8i pote me site :( 3ereis kaneis na me help plz ..ty pantos Katarxin otan kaneis prwti fora log in me to account sou sto ucoz se rwtaei ti backround 8eleis dialegeis ti 8es kai to site einai etoimo apla esy meta kaneis tis diafores morfopoieiseis pou 8es p.x na grapseis ta server rates kai ayta twra an 8es na syndesis tin data base tou server me to site ap'oti m eipan ta paidia edw pera dn ginete ektos an eides ena post sto english section pou leei oti me 1 programma mporeis na to kaneis auto to xampp alla dn 3erw egw prosopika na to douleuw
0 A-error Posted January 17, 2009 Author Posted January 17, 2009 koita file to 8ema den einai ayto den exo sxoli8i pote me site mono me server kai to 8ema einai oti den 3ero pos na grapso ta rate 8elo na balo kai alles katigories gia na balo kai ta donate na peraso to diko mou forum kai alla polla gi ayto zitisa help edo giati blepo oti uparxoun polu server pou exoun site ucoz.. ty pantos gia to endaferon...:(
0 Coolis® Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 Ama Thes pare Kamia Idia Apo Dw... Doulia Mesa S 10 Minute einai auto to site... Klick Me
0 A-error Posted January 17, 2009 Author Posted January 17, 2009 re file to 8ema einai oti mou to dixneis alla den 3ero pos na to kano ayto to leo...
0 A-error Posted January 17, 2009 Author Posted January 17, 2009 akou re file exo kanei to acc kai 8elo na mpo mesa kai na ftia3o to site opos to 8elo ego.. 8elo na balo to home forum kai donate kai download kai alla polla alla den 3ero pos..
0 Coolis® Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 nai kserw ala kalitera na ftiaxeis apo tin arxi s dino to link pos na ftiaxeis akrivos... Pata Me... ta leei ola ksekafara ama thes kati akoma pes m...
0 ALEXIS THE HOLE Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 loipon killer4fun exis msn dosto mou plizz kanto post edo...
0 Coolis® Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 Sorry Dn mporo na to post edo Check Yor Messages
0 Lycan Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 Ligo search dn blaptei gt sto forum exei pano apo 5 guide gia to pos n kaneis ucoz, no ip site klp
Question
A-error
Hi paidia 8elo na rotiso kati exo psa3ei ola ta post kai den mporo na bro kati na to katalabw. 8elo na kano site ucoz a kai na to ftia3o opos 8elo alla den brisko kati na mou to e3igei mipos 3erei kaneis pos ginete..
12 answers to this question
Recommended Posts