Jump to content
  • 0

help me ucoz

Question

Posted

Hi paidia 8elo na rotiso kati  exo psa3ei ola ta post kai  den mporo na bro kati na to katalabw. 8elo na kano site ucoz a kai na to  ftia3o opos 8elo alla den brisko kati na mou to e3igei mipos 3erei kaneis pos ginete..

12 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Γίνε ποιο αναλυτικός! Τι ακριβώς θες να αλλάξεις για να μπορέσω να σε βοηθήσω!

• 0
Posted

koita file mou 8elo na kano ena site sto ucoz kai den mporo na to ftia3o  me tpt kai 8elo ena atomo na mou to ftia3ei ama mporeis..  exo ftia3ei acc  aplos den mporo na  ftia3o to site me tpt giati dn exo sxoli8i  pote me site :( 3ereis kaneis na me help plz ..ty pantos

• 0
Posted

koita file mou 8elo na kano ena site sto ucoz kai den mporo na to ftia3o  me tpt kai 8elo ena atomo na mou to ftia3ei ama mporeis..  exo ftia3ei acc  aplos den mporo na  ftia3o to site me tpt giati dn exo sxoli8i  pote me site :( 3ereis kaneis na me help plz ..ty pantos

Katarxin otan kaneis prwti fora log in me to account sou sto ucoz se rwtaei ti backround 8eleis dialegeis ti 8es kai to site einai etoimo apla esy meta kaneis tis diafores morfopoieiseis pou 8es p.x na grapseis ta server rates kai ayta twra an 8es na syndesis tin data base tou server me to site ap'oti m eipan ta paidia edw pera dn ginete ektos an eides ena post sto english section pou leei oti me 1 programma mporeis na to kaneis auto to xampp alla dn 3erw egw prosopika na to douleuw

• 0
Posted

koita file  to 8ema den einai ayto den exo sxoli8i pote me site  mono me server kai  to 8ema einai oti den 3ero pos na grapso  ta rate  8elo na balo kai  alles katigories gia na balo kai  ta donate na peraso to diko mou forum kai alla polla  gi ayto zitisa help edo giati blepo oti uparxoun polu server pou exoun site  ucoz.. ty pantos gia to endaferon...:(

• 0
Posted

akou re file exo kanei to acc kai 8elo na mpo mesa kai na ftia3o to site opos to 8elo ego.. 8elo na balo  to home forum kai donate kai download  kai alla polla alla den 3ero pos..