Jump to content

Sas Aresei o L2CursedWorld?


Sas Aresei o L2CursedWorld?  

57 members have voted

  1. 1. Sas Aresei o L2CursedWorld?

    • Nai! gamaei!
      20
    • Oxi! Xalia server!
      22
    • Den exw paiksei pote!
      15


Recommended Posts

den exo bi akoma ..pou na bro xrono me tosa k tosa xanete i mera taka taka  :P

pantos molis bro xrono tha dokimaso l2desire k l2curcedworld tous exo k tous 2 ipopsin m :P

t vote tha bi afou pekso  !!1 ;)

Link to comment
Share on other sites

Mpika gia ligo na do pos ine o server alla den exi atoma re sis ... 1-2 atoma ixe sti godard :P

 

Giran πήγες? Πριν πεις κάτι σκέψου..;)

Link to comment
Share on other sites

Re pedia mpika gia ligo... k ti na pw?

 

Paw primeval k vlepw enan full ntimeno

 

Me 2 chars p exoun idio name o enas na Pwnarei primeval k na vrizei k apo panw k o allos na einai bot gia na farmarei LS Apo tyranno

 

OMG XD

Link to comment
Share on other sites

kala..pe3e l2 moufopride ton pio eleino server k ante dld palio malaka..Ante pe3e me tis moufies ta legendary..ante cu vlaka

Link to comment
Share on other sites

kala..pe3e l2 moufopride ton pio eleino server k ante dld palio malaka..Ante pe3e me tis moufies ta legendary..ante cu vlaka

1on) Pride paizo mono gia olympiad games tora.

2on) Ston Pride foras to sosto armor type gia kathe class, oxi heavy se archer/dagger.

3on) Malaka? Me kseris ki apo xthes? I mallon, esena evrisa ki antidras etsi?

Link to comment
Share on other sites

kala..pe3e l2 moufopride ton pio eleino server k ante dld palio malaka..Ante pe3e me tis moufies ta legendary..ante cu vlaka

 

erm. file 8eopoula , ntax dn s evrise..

dn lew o pride dn einai o top server.. oute o cursedworld.. exeis ola ta dikia t kosmou na ipostirizeis tn srvr p pezeis alla dn boreis na allakseis tn gnomi tn allon..

 

prospa8ise na min vrizeis..

 

 

P.S: Legontas oti o Cursedworld k o Pride dn einai top dn 8elw na diksw oti o dikos m ( Exotic ) einai top.. to lew g na min pareksigi8oume.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock