Billistain Posted December 23, 2008 Author Posted December 23, 2008 re file min mou tin spas tora sou ipa to bag gia na piasi prepei na einai piragmena ta xromata pou sou dixnoun otan kanis dmg otan kanis pick up auta prepei na einai diaforetika px sikonis ta adenas kai sto dixni sto chat me mple xroma opos ton l2thunder tote to bag piani an den to kanis kai den kseris an piani apla min les oti sour8i dokimaseto kai pes mou oti den piani tote 8a se paradexto edw lene 2-3 atoma oti piani esy eisai o monos kolimenos kanto kai des re priksa
trelosuperman Posted December 23, 2008 Posted December 23, 2008 to dokimasa se kapious server kai fysika to dokimasa kai ston diko mou server loipon ston diko mou de doulepse kai to dokimasa polles fores gia na eimai sigouros kai to apotelesma itane na mou kanei sunexeia ban ton char to dokimasa se allous treis kai epiase mono stous 2 alla prosexa oti den einai full safe dld den paei oso 8eleis esy...twra den xerw ti na sou po
Billistain Posted December 23, 2008 Author Posted December 23, 2008 fisika den pai oso 8eleis esy pai mexri to max enchant kai auto gia to ban tous char pou ipes exw grapsi aman diavases ta parapano post mou oti prepei ta books pou pernis na min ksepernane to 400 sto inventory
Billistain Posted December 23, 2008 Author Posted December 23, 2008 diavazete prota ta post ti ta grafo min spamarete kai dite ti lew aplo einai akolou8iste tis odigiesssssss eleos pia ............
¤FunkyCobra¤ Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 prepei na pernis polla books mazi mexri na sou figoun ta skills apo tin mpara ti den katalaves? meta kanis ta ipolipa kai kolas LMAO man esu les bs merchmant ...oi pio polloi katalavenoun blackmsith/mercmant autos p les einai o black marketer ...
SamisTheGreat Posted December 25, 2008 Posted December 25, 2008 eleos to exoun pi 150 xiliades fores kai tha to po kai ego akoma mia fora bug gia enchant dn iparxei ektos apo to phx Edw Prepei na simfwnisw! Me ton gerero. Mono To Phx Mporei na kanei "hackies" se enan server :)
JonathanRhyS Posted December 25, 2008 Posted December 25, 2008 to phx douleyei esto kai se ena server l2 core eno bug gia enchant dn iparxei pouthena Ti l2 core?Emeis milame gia server oxi gia........:D
gery6 Posted December 25, 2008 Posted December 25, 2008 wraio to post file,pedesw to l2 core then einai server,einai mesa sta bug, ola einai 10xrona,apesio donate ti allo na pw gia auton ton server.
JonathanRhyS Posted December 25, 2008 Posted December 25, 2008 Auto lew re gery.Btw rud wraio share re si dn to exw ksanakousei.Tha to dokimasw kai tha s pw an poianei +1 karma :P
Coolis® Posted December 25, 2008 Posted December 25, 2008 Auto lew re gery.Btw rud wraio share re si dn to exw ksanakousei.Tha to dokimasw kai tha s pw an poianei +1 karma :P min kaneis pos mporeis na doseis +1 karma... kanonika einai 1 warning ala dn tha to pw ego... opoios mod s dei...
Billistain Posted December 26, 2008 Author Posted December 26, 2008 re pedia ontos einai o marketer apo auton pernis ta book signomi alla me mperdeui o pappous kai parakalo osi den to dokimazoun na min postaroun kai na lene oti na nai
JonathanRhyS Posted December 26, 2008 Posted December 26, 2008 min kaneis pos mporeis na doseis +1 karma... kanonika einai 1 warning ala dn tha to pw ego... opoios mod s dei... Dn katalava ti ennoeis..Ruud dn poianei ston server m
alarma Posted December 29, 2008 Posted December 29, 2008 egw logaro me l2phx k stelnw hv! ara doulevh! apla den kserw akoma na to xrisimopio :(
EtEяNiTy™ Posted December 29, 2008 Posted December 29, 2008 wraio to post file,pedesw to l2 core then einai server,einai mesa sta bug, ola einai 10xrona,apesio donate ti allo na pw gia auton ton server. nai alla auth einai h omorfia tou server(oti einai gematos bugs x0ax0)-on topic:auto pou prepei na petuxeis gia na petuxei to bug einai na kolhseis (gia ligo omws) kai meta 3erete. An den petuxei shmainei oti den ginetai se auton ton server thanks
Recommended Posts