Jump to content
  • 0

ProtecT system

DarkSky

Question

Recommended Posts

• 0

1on to [share] p kolaei??

2on auto p zitas dn ginete apo system 8elei na knc compile pack k meta na peraseis tous codes me morfi java

• 0

1on to [share] p kolaei??

2on auto p zitas dn ginete apo system 8elei na knc compile pack k meta na peraseis tous codes me morfi java

ksero oti einai palio to topic.....apla file min les koutamares oti den ginete.....ola ginonte kai xoris na einai compile t pack tes/pa

DarkSky.......An to pack sou einai interlude mporo na sto kano ego.... ta alla 8a ta poume sto msn an 8eleis  dld ;)

• 0

ksero oti einai palio to topic.....apla file min les koutamares oti den ginete.....ola ginonte kai xoris na einai compile t pack tes/pa

DarkSky.......An to pack sou einai interlude mporo na sto kano ego.... ta alla 8a ta poume sto msn an 8eleis  dld ;)

kai gia loipon dei3e kai s emas pws boroOme mesw system...?

oso e3ipnos to pezeis ec toco e3ipnoi ein kai oi players

ti 8a valeis system files gia protect?

apLo pernei o aLLoc to l2.ini to xwnei s official me patched system kai teleiwse i ipo8esi..

8a protect server me system?

• 0

kai gia loipon dei3e kai s emas pws boroOme mesw system...?

oso e3ipnos to pezeis ec toco e3ipnoi ein kai oi players

ti 8a valeis system files gia protect?

apLo pernei o aLLoc to l2.ini to xwnei s official me patched system kai teleiwse i ipo8esi..

8a protect server me system?

kita file den to paizo eksipnos mpikes??kai min mou tin mpeneis sinexos prospa8onta na diksis kati ego eipa kati sto  paidi an 8eleis kalos.....kai opoios allos 8elei kai ayto  pou einai me to patch.....8a to kano etsi oste na min mporei kapoios na mpei me allo patch gia ayto min les mlkies.....

• 0

Για ηρεμήστε όλοι μην αρχίσω τα -1, σκοπός είναι να βοηθάτε όχι να τσακώνεστε.

• 0

kita file den to paizo eksipnos mpikes??kai min mou tin mpeneis sinexos prospa8onta na diksis kati ego eipa kati sto  paidi an 8eleis kalos.....kai opoios allos 8elei kai ayto  pou einai me to patch.....8a to kano etsi oste na min mporei kapoios na mpei me allo patch gia ayto min les mlkies.....

Katarxas cool ligaki....ok?

loipon..Les oti mporeis na protect server meso system? ta protect 3ereis ti einai? na mn mporoun na tn "hackaroun". Auto ginete kanontas checkout to gameserver sou me eclipse k stin sinexeia perneis enan java code (Uparxoun sto mxC) k to kaneis paste ekei p prepei. kai auto! Protect apo system DEN UPARXEI!!! Mn les xazomares sto paidi..!!

File DarkSky kane compile pack k perase ta java codes ...apoki k pera dn 8a exeis problimata ! ;)

PS: 600 posts done ;D :)

• 0

kaLa soO leei o zero cool ligaki..

aLLa pes moO ec an pareis mono to l2.ini kai to vaLeis s official system me patched system ti 8a ginei?

8a exei protect apo to system xwris ta system files soO?

Για ηρεμήστε όλοι μην αρχίσω τα -1, σκοπός είναι να βοηθάτε όχι να τσακώνεστε.

dn lew oxi stin gnwmi soO

aLLa efoson 3ereis k nmZ perissotera apo emena kai ton zero gt

dn toO apantas?

• 0

Protect στο system υπάρχει. Είναι ένα αρχειάκι που περνάς στο system σου και αυτό δεν επιτρέπει στους players να μπουν στο server έχοντας ανοιχτό το l2phx. Αλλά αυτό είναι τελείως άχρηστο γιατί κάλλιστα οι players μπορούν να πάρουν το l2.ini και να το βάλουν σε άλλο patch και έτσι να μπουν άνετα με l2phx.

• 0

Protect στο system υπάρχει. Είναι ένα αρχειάκι που περνάς στο system σου και αυτό δεν επιτρέπει στους players να μπουν στο server έχοντας ανοιχτό το l2phx. Αλλά αυτό είναι τελείως άχρηστο γιατί κάλλιστα οι players μπορούν να πάρουν το l2.ini και να το βάλουν σε άλλο patch και έτσι να μπουν άνετα με l2phx.

me exploits arxisa :P

ta monopatia dn 3erw?

still waiting reply apo agnosto na doOme twra ti aLLo 8a mas pei..!

• 0

Τί εννοείς?

oti paLia kamenos sto l2 i3era para poLLa exploits..

opws to exeis diapistwsei s vrika merika exploits/bugs sto cw kai s eipa na t fix..

tecpa mia mera vare8ika gt olo ban ban ban kai arxisa na kanw servers...

pio poLu 8eLw na tonisw omws oti 3erw merika pragmata p ein apLi logiki p apodikneioOn oti

to system dn borei na s protect...

• 0

gt den me prokalite oloi sas oti mporo na kano apla einai ta pragmata plironete kai sas kano.....apla einai ta pragmata kai sinfona me to to off na to paro ktlp lete na poulousa kati tetio tes/pa....kati pou den kserete min lete oti den yparxei mporei ego na min ksero kala apo merikous java alla se 8ema protection system ksero arketa apo poulous edo mesa gia ayto afiste tis..........!!!!!

Katarxas cool ligaki....ok? (xalaros eimai edo kai poli kairo se sxesei apo merikous)

ayta apo mena edo eimai na sas apodikso......... kai ftanei na milame se ayto to topic den nomizete?

sindoma anigo server kai prokalo opoios 8elei na to hack me agapi apo agnostox :P :P :P

• 0

//offtopic Oti na nai ..kids :D

//onTopic

Emena ayto me esose apo exploit se +++ http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=28110.0 exw gracia pt 2 tha sto sinistousa apla ta spaei :) .

Twra apo hellbound kai meta yparxei prostasia sta hlapex ....!! Kai den nomizo na pianei...!!

Ean exeis interlude vale to phx protection kai o theos voithos :D

Kai den nomizo na apotrepseis kati apo to system...to mono pou thelei aytos p pezei einai tin ip sou...kanei edit to ini kai vazei allo system..!

Ara...Den nomizo na gynete na kaneis protection me to system...mono java...kai kserw psomi :D.!

• 0

paidia xriazome programs (protection) gia ton fakelo system p.x (na min bazei ston server aftoys pou exoun hLaPeX , Php )(kai alla.)  :( :(

filara den eiparxi tetio pragma kai pote den tha iparksi! gti den einai dinaton kanodas esei kati ston client sou ...na exei sinepies kai stous alous!

afto pou enoo einai oti nai..aposo exo di iparxoun merika share opou ebodizoun to progrmata afta! ala mono ston eafto sou! to theoro kai ilithio! pio to noima na valis afta ta arxia na prostateftis apo ton eafto s?

anyway ama exeis prob me to announce/wh tote tha xriasti na perasis kapia komatia kodika!

• 0

gt den me prokalite oloi sas oti mporo na kano apla einai ta pragmata plironete kai sas kano.....apla einai ta pragmata kai sinfona me to to off na to paro ktlp lete na poulousa kati tetio tes/pa....kati pou den kserete min lete oti den yparxei mporei ego na min ksero kala apo merikous java alla se 8ema protection system ksero arketa apo poulous edo mesa gia ayto afiste tis..........!!!!!

Katarxas cool ligaki....ok? (xalaros eimai edo kai poli kairo se sxesei apo merikous)

ayta apo mena edo eimai na sas apodikso......... kai ftanei na milame se ayto to topic den nomizete?

sindoma anigo server kai prokalo opoios 8elei na to hack me agapi apo agnostox :P :P :P

eipes oti dn 3es poLLa apo dev...

to oti mono me to l2.ini i k xwris auto mono me ta host boreis na logareis ston server to 3ereis?

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...