Jump to content

[share] L2 radar


`Gerero®

Recommended Posts

elpizw na pianei kai na mn einai malakia kai na mn faw ban :P ;)

prokimenou  na mn fas ban [ p kati tetio dn ginete pisteyo] ftiakse ena bot kai an fas ban efages alios pekse meta me ton main char s
Link to comment
Share on other sites

thanks

To skeftikes polu gia na to pis afto?

 

 

Re si mou ligi se 3 meres to programa. Pezi na vroume kana crack? Dn to poliepsaksa alla dn vrika k tpt. An oxi boris na postaris kapio paromio pou na min exi 3 meres free?

Link to comment
Share on other sites

Re si mou ligi se 3 meres to programa. Pezi na vroume kana crack? Dn to poliepsaksa alla dn vrika k tpt. An oxi boris na postaris kapio paromio pou na min exi 3 meres free?

Tin imerominia spania tin koitame sto pc (Egw DlD) exw dei apo alla programmata oti ama tin allakseis paei pali piso sto xrono pou s edine gia dokimase na deis isws mporeis na to kratiseis etsi free gia panta!

Link to comment
Share on other sites

To skeftikes polu gia na to pis afto?

 

 

Re si mou ligi se 3 meres to programa. Pezi na vroume kana crack? Dn to poliepsaksa alla dn vrika k tpt. An oxi boris na postaris kapio paromio pou na min exi 3 meres free?

 

 

Filarako ti provlima exeis esy an to skeftika poli i ligo?Ade kane to download kai min asxoleisai me tous allous kai me to ti kanoun.

To thanks tou theou einai.Periniesai gia MAGGAS twra?

Kai an den asxoleisai gia na psakseis ena crackaki pws thes na to vreis?

Mono na to paizeis kserolas ksereis.

Link to comment
Share on other sites

 

Filarako ti provlima exeis esy an to skeftika  poli i ligo?Ade kane to download kai min asxoleisai me tous allous kai me to ti kanoun.

To thanks tou theou einai.Periniesai gia MAGGAS twra?

Kai an den asxoleisai gia na psakseis ena crackaki pws thes na to vreis?

Mono na to paizeis kserolas ksereis.

 

dn einai etci filara auto pou kanei to maxcheaters na ksexorizei einai to oti prospathei na aporepsei to spam...

fantasou se kathe topic o kathenas na ekane 2000 post me ty, thnx, ok ,hi , allo, hello ktlp

Etci ta xrisima post tou topic pou einai sunithws 5-6 tha xanontousan mesa stis m******s twn allwn

 

Den moy douleuei,

Ti ennoeis dn sou douleuei??? server??? logos??? ti sou grafei???

 

 

Ty 4 share alla kai egw exw problima me to lisence...

Link to comment
Share on other sites

To kanw vima vima opws leei parapanw, alla tpt mpeto

molis to anoigw (driver not loaded)

An to treksw prin valw kwdiko arketa grammata den paizoyn p.x. to 2

mpainw l2elite kai pali den moy deixnei kati

Ypopsin den kserw an paizei rolo moy exei polla ? ? ? ? anti gia grammata

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...