Jump to content

Recommended Posts

Posted

Διάβασα το παρακάτω από ένα άλλο φόρουμ και τρελά8ηκα..

 

Eνας άθεος καθηγητής της φιλοσοφίας συζητά με έναν φοιτητή

του, για την σχέση μεταξύ επιστήμης και πίστης στον Θεό.

 

Καθηγητής: Λοιπόν, πιστεύεις στον Θεό;

 

Φοιτητής: Βεβαίως, κύριε.

 

Καθ.: Είναι καλός ο Θεός;

 

Φοιτ.: Φυσικά.

 

Καθ.: Είναι ο Θεός παντοδύναμος;

 

Φοιτ.: Ναι

 

 

Καθ.: Ο αδερφός μου πέθανε από καρκίνο παρότι παρακαλούσε τον Θεό να

τον γιατρέψει και προσευχόταν σε Αυτόν. Οι περισσότεροι από εμάς θα

προσπαθούσαν να βοηθήσουν αυτούς που έχουν την ανάγκη τους. Πού είναι η

καλοσύνη του Θεού λοιπόν;

 

Φοιτ.: ...

 

Καθ.: Δεν μπορείς να απαντήσεις, έτσι δεν είναι; Ας ξαναρχίσουμε μικρέ

μου. Είναι καλός ο Θεός;

 

Φοιτ.: Ναι.

 

Καθ.: Είναι καλός ο διάβολος;

 

Φοιτ.: Όχι.

 

Καθ.: Ποιος δημιούργησε τον διάβολο;

 

Φοιτ.: Ο...Θεός...

 

Καθ.: Σωστά. Πες μου παιδί μου, υπάρχει κακό σ' αυτόν τον κόσμο;

 

Φοιτ.: Ναι.

 

Καθ.: Το κακό βρίσκεται παντού, έτσι δεν είναι; Και ο Θεός έπλασε τα

πάντα, σωστά;

 

Φοιτ.: Ναι.

 

Καθ.: Αρα λοιπόν ποιος δημιούργησε το κακό;

 

Φοιτ.: ...

 

Καθ.: Υπάρχουν αρρώστιες; Ανηθικότητα; Μίσος; Ασχήμια; Όλα αυτά τα

τρομερά στοιχεία υπάρχουν σ' αυτόν τον κόσμο, έτσι δεν είναι;

 

Φοιτ.: Μάλιστα.

 

Καθ.: Λοιπόν, ποιός τα δημιούργησε;

 

Φοιτ.: ...

 

Καθ.: Η επιστήμη λέει ότι χρησιμοποιείς τις 5 αισθήσεις σου για να

αναγνωρίζεις το περιβάλλον γύρω σου και να προσαρμόζεσαι σε αυτό.

Πες μου παιδί μου, έχεις δει ποτέ τον Θεό;

 

Φοιτ.: Όχι, κύριε.

 

Καθ.: Έχεις ποτέ αγγίξει το Θεό; Έχεις ποτέ γευτεί το Θεό, μυρίσει το

Θεό σου; Και τέλος πάντων, έχεις ποτέ αντιληφθεί με κάποια από τις

αισθήσεις σου το Θεό;

 

Φοιτ.: ...Όχι, κύριε. Φοβάμαι πως όχι.

 

Καθ.: Και παρόλα αυτά πιστεύεις ακόμα σε Αυτόν;

 

Φοιτ.: Ναι.

 

Καθ.: Σύμφωνα με εμπειρικό, ελεγχόμενο και με δυνατότητα μελέτης των

αποτελεσμάτων ενός φαινομένου πρωτόκολλο, η επιστήμη υποστηρίζει ότι ο

Θεός σου δεν υπάρχει.

Τι έχεις να απαντήσεις σε αυτό, παιδί μου;

 

Φοιτ.: Τίποτα. Εγώ έχω μόνο την πίστη μου.

 

Καθ.: Ναι, η πίστη. Και αυτό είναι το πρόβλημα της επιστήμης.

 

Φοιτ: Καθηγητά, υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε θερμότητα;

 

Καθ.: Ναι.

 

Φοιτ.: Και υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε κρύο;

 

Καθ.: Ναι.

 

Φοιτ.: Όχι, κύριε. Δεν υπάρχει. Μπορεί να έχεις μεγάλη θερμότητα, ακόμα

περισσότερη θερμότητα, υπερθερμότητα, καύσωνα, λίγη θερμότητα ή καθόλου

θερμότητα. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να ονομάζεται κρύο. Μπορεί να

χτυπήσουμε 458 βαθμούς υπό το μηδέν, που σημαίνει καθόλου θερμότητα,

αλλά δεν μπορούμε να πάμε πιο κάτω από αυτό. Δεν υπάρχει τίποτα που να

ονομάζεται «κρύο». «Κρύο» είναι μόνο μια λέξη, που χρησιμοποιούμε για

να περιγράψουμε την απουσία θερμότητας. Δεν μπορούμε να μετρήσουμε το κρύο.

Η θερμότητα είναι ενέργεια. Το κρύο δεν είναι το αντίθετο της θερμότητας, κύριε, είναι απλά η απουσία της.

 

Στην αίθουσα επικρατεί σιγή...

 

Φοιτ.: Σκεφτείτε το σκοτάδι, καθηγητά. Υπάρχει κάτι που να ονομάζουμε σκοτάδι;

 

Καθ.: Ναι, τι είναι η νύχτα αν δεν υπάρχει σκοτάδι;

 

Φοιτ.: Κάνετε και πάλι λάθος, κύριε καθηγητά. Το «σκοτάδι» είναι η απουσία κάποιου άλλου παράγοντα. Μπορεί να έχεις λιγοστό φως, κανονικό φως, λαμπερό φως, εκτυφλωτικό φως... Αλλά, όταν δεν έχεις φως, δεν έχεις τίποτα και αυτό το ονομάζουμε σκοτάδι, έτσι δεν είναι; Στην πραγματικότητα το σκοτάδι απλά δεν υπάρχει. Αν υπήρχε θα μπορούσες να κάνεις το σκοτάδι σκοτεινότερο.

 

Καθ.: Που θέλεις να καταλήξεις με όλα αυτά, νεαρέ;

 

Φοιτ.: Κύριε, ότι η φιλοσοφική σας σκέψη είναι ελαττωματική.

 

Καθ.: Ελαττωματική!; Μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί;

 

Φοιτ.: Καθηγητά, σκέφτεστε μέσα στα όρια της δυαδικότητας. Υποστηρίζετε

ότι υπάρχει η ζωή και μετά υπάρχει και ο θάνατος, ένας καλός Θεός και

ένας κακός Θεός. Βλέπετε την έννοια του Θεού σαν κάτι τελικό, κάτι που

μπορεί να μετρηθεί. Κύριε, η επιστήμη δεν μπορεί να εξηγήσει ούτε κάτι

τόσο απλό όπως την σκέψη. Χρησιμοποιεί την ηλεκτρική και μαγνητική

ενέργεια, αλλά δεν έχει δει ποτέ, πόσο μάλλον να καταλάβει απόλυτα

αυτήν την ενέργεια. Το να βλέπεις το θάνατο σαν το αντίθετο της ζωής είναι

σαν να αγνοείς το γεγονός ότι ο θάνατος δεν μπορεί να υπάρξει αυτόνομος. Ο

θάνατος δεν είναι το αντίθετο της ζωής: είναι απλά η απουσία της. Τώρα

πείτε μου, καθηγητά διδάσκετε στους φοιτητές σας ότι εξελίχτηκαν από

μια μαϊμού;

 

Καθ.: Εάν αναφέρεσαι στην φυσική εξελικτική πορεία, τότε ναι, και βέβαια.

 

Φοιτ.: Έχετε ποτέ παρακολουθήσει με τα μάτια σας την εξέλιξη;

 

Καθ.: ...

 

Φοιτ.: Εφόσον κανένας δεν παρακολούθησε ποτέ την διαδικασία εξέλιξης επιτόπου και κανένας δεν μπορεί να αποδείξει ότι αυτή η διαδικασία δεν σταματά ποτέ, τότε διδάσκεται την προσωπική σας άποψη επί του θέματος.

Τότε μήπως δεν είστε επιστήμονας, αλλά απλά ένας κήρυκας;

 

Καθ.: ...

 

Φοιτ.: Υπάρχει κάποιος στην τάξη που να έχει δει τον εγκέφαλο του καθηγητή; Που να έχει ακούσει ή νιώσει ή ακουμπήσει ή μυρίσει τον εγκέφαλο του καθηγητή; Κανένας. άρα σύμφωνα με τους κανόνες του εμπειρικού, ελεγχόμενου και με δυνατότητα προβολής πρωτόκολλου, η επιστήμη ισχυρίζεται ότι δεν έχετε εγκέφαλο, κύριε. Και αφού είναι έτσι τα πράγματα, τότε, με όλο τον σεβασμό, πώς μπορούμε να εμπιστευτούμε αυτά που διδάσκετε, κύριε;

 

Καθ.: Μου φαίνεται ότι απλά θα πρέπει να στηριχτείς στην πίστη σου, παιδί μου.

 

Φοιτ.: Αυτό είναι, κύριε... Ο σύνδεσμος μεταξύ του ανθρώπου και του Θεού είναι η ΠΙΣΤΗ. Αυτή είναι που κινεί τα πράγματα και τα κρατάει ζωντανά.

 

Αυτός ο νεαρός φοιτητής ήταν ο Albert Einstein...

 

Τί λέτε εσείς?;)

Posted

Αυτά πρέπει να λέμε και στους καθηγητές του σχολείου μας  :P έτσι να τους στήναμε στον τοίχο!  :D

Posted

E re gmt... k lew apoKleietai na lene tetia pragmata ta paidakia... ftiaxto  keimeno dld..

 

Alla otan eida apo katw ainstaiN e tote ntaX to 8ema aLLazei ;P

 

KaLa tou ta xwSe ;P

 

Posted

Re manz ti na pw siga ok o einstein itan autos pou itan uparxoun kai tha upar3oun para polu pio exipni dld me megalo bathmo iq.Twra panw sto keimeno auto e wraia egw prwsopika den pisteuw

ston theo kai eimai panw katw stin idia apopsei me ton kathigiti pws egw na pistepsw kati tetoio otan den to blepw ktlp.Kai oxi o einstein manz den tou tin eipe giati otan toy elege tin thewria o kathigitis to boulwse o dikos sas o EInST3inz :P.Loipon einai apla ta pragmata magkes zoume oso zoume kai auto itan se 2m gh kataloigoume eimaste apla ena apotuximeno peirama...Skeftite posoi planites uparxoun sto sumpan pou den xeroume.Poios Planitis ,poia fuloi dimiourgise to anthrwpino peirama.....?

Posted

Ntax vre.. ginate oloi epistim0neS :P

 

Os0 gia 8eos p dn uparxei p lene merikoi... k pwS dimiourgi8ike auti h mlkia p zoume...?

 

Dn mporei na mn uparxei tpt eksipNotero k dinatotero apo tous antropouS ^^

 

Anyways mn vgenoume off TOPIC.. an uparxei 8eos h oxi auto dn mporoume na to krinoume emeis.. apla afinoume tn ka8ena se auto pou pisteuei.. K o ka8igitis ekane mlkia dn exei diKaioma na eironeuete an uparxei h oxi... Ntax eipame einai filosofoS dn exei uper DinameiS ^^ ;P Tou ta xwse kala pantws o "eInstein" auto vlepw egw ;D

Posted

oi parakatw einai 2 apo tis atakes tou einstein..brw na pw oti dn itan kai idiaitera 8riskos (oxi mono aptis atakes) anyway diavaste kai vgalte suberasmata monoi sas

 

1)The idea of a personal God is an anthropological concept which I am unable to take seriously. (Albert Einstein, Letter to Hoffman and Dukas, 1946)

2) I do not believe in a personal God and I have never denied this but have expressed it clearly. If something is in me which can be called religious then it is the unbounded admiration for the structure of the world so far as our science can reveal it. (Albert Einstein, 1954)

 

 

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Posts

    • - New Features in Anosim https://anosim.net -   You can now share your numbers with others via a unique link - no need to give them access to your account! How to Share Number https://prnt.sc/K83lxOjS-Fyb   How to Revoke Accsess: https://prnt.sc/jkVIQS2lhxvA   --- --- --- --- --- --- --- New OTP / SMS Activation Locations: - USA  - Australia - Honduras - Kenia
    • How to Create Multi-Accounts For TikTok, Youtube, Gmail....   Short Guide to Managing Multiple TikTok Accounts TikTok's anti-spam systems detect duplicate accounts via device IDs, IP addresses, and behavior. To avoid bans, follow these methods. 1. For 3-5 Accounts (Easiest) Use TikTok's built-in feature to add accounts in your app settings. Limitation: Frequent switching on the same device/IP can still trigger restrictions. 2. For Bulk Accounts (Safest) To make each account appear unique, you need to mask your digital footprint. Unique Emails & Proxies: Use a separate email and a residential/mobile proxy (e.g., MoMoProxy) for each account. Avoid free proxies. Anti-Detect Browsers: Use tools like AdsPower or Multilogin to create unique browser profiles, each with its own proxy and randomized digital fingerprint.   MoMoProxy Integrate with Adspower Browser   Process: In each unique browser profile, log into a separate Gmail and then create the TikTok account. 3. For One Device (Limited Use) Use app cloners like Parallel Space (Android) or Dual Space (iOS). Limitation: Not foolproof, as TikTok can sometimes detect cloned apps. Key Best Practices to Avoid Bans: Isolation: Use one proxy and one device/browser profile per account. Warm-Up: Act organically—watch videos, like, and comment—before posting content. Appear Unique: Use different usernames, bios, and profile pictures for each account. Avoid VPNs: Standard VPN IPs are often detected and flagged.   Youtube Video On How to Create TikTok Accounts  https://youtu.be/ZUihXj7BO4M  
    • How to Create Multi-Accounts For TikTok, Youtube, Gmail....   Short Guide to Managing Multiple TikTok Accounts TikTok's anti-spam systems detect duplicate accounts via device IDs, IP addresses, and behavior. To avoid bans, follow these methods. 1. For 3-5 Accounts (Easiest) Use TikTok's built-in feature to add accounts in your app settings. Limitation: Frequent switching on the same device/IP can still trigger restrictions. 2. For Bulk Accounts (Safest) To make each account appear unique, you need to mask your digital footprint. Unique Emails & Proxies: Use a separate email and a residential/mobile proxy (e.g., MoMoProxy) for each account. Avoid free proxies. Anti-Detect Browsers: Use tools like AdsPower or Multilogin to create unique browser profiles, each with its own proxy and randomized digital fingerprint.   MoMoProxy Integrate with Adspower Browser   Process: In each unique browser profile, log into a separate Gmail and then create the TikTok account. 3. For One Device (Limited Use) Use app cloners like Parallel Space (Android) or Dual Space (iOS). Limitation: Not foolproof, as TikTok can sometimes detect cloned apps. Key Best Practices to Avoid Bans: Isolation: Use one proxy and one device/browser profile per account. Warm-Up: Act organically—watch videos, like, and comment—before posting content. Appear Unique: Use different usernames, bios, and profile pictures for each account. Avoid VPNs: Standard VPN IPs are often detected and flagged.   Youtube Video On How to Create TikTok Accounts  https://youtu.be/ZUihXj7BO4M        
    • If you created it yourself for the first races just duplicate it in the same way for the other races (that is make the animations for the other races as well) and everything will work
    • OpenCV bot working for all l2 clients... but need special set for each server
  • Topics

×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock