Jump to content

Tropos Gia Enchance


zarkasGR

Recommended Posts

Loipon autoi einai merikoi tropoi pou dokimasa kai epiasan to pride (www.l2pride.net)

                                          Easy Enchance 80%

1)pate se mia perioxi pou dn exei lag(Floran)..pernete to item pou 8elete +++ kai ta Scrolls..twra pernetepx to kinito sas,vazete xronometro kai xonete to oplo gia 20 deyterolepta(an enai safe +7 tote 30)meta stamatate gia 10 deyterolepta..meta pali to idio,,xwnetai gia 20 stop gia 10 :)

2)anoige  to scrol,kanete target to item pou einai gia+++ kai kanete to e3is:Prin patisete OK proxwriste ligo kai patiste ok tin ora pou perpataei o char sas :)

 

 

Elpizo na aresei :)

Link to comment
Share on other sites

kathari tyxei opws enas allos sto youtube erixne kai kala to oplo sto nero gia na min spasei meta pigaine ivory pige se enan grand master ekane olokliri diadikasia kai sto telos to espase (einai ena video sto youtube me ayto pou sas eipa)

Link to comment
Share on other sites

Akou ena allo bug gia enchat, Kaneis use to scroll target to weapon gia to enchat kaneis 10 teleport 35 sboures pas skotoneis ton valaka den kaneis pick up tpt kai meta patas to enchat, exei 100% an ta kanete ola telia. PROSOXH TO MEROS APO TO OPIO NA KSEKINISETE NA EINAI O ANTHARAS AFOU TON SKOTOSETE

Link to comment
Share on other sites

Me afise afono to "elpizo na sas areei" agori mou den einia 8ema mas aresei 'H oxi einai 8ema ean kanei douleia.

 

Kai ksereis kati, vare8ika na lete "enchant bug 80%" dld pires arketta opla ekanes oti ekanes, evgales ta noumera sou kai nomizeis oti me auto pou ekanes auksises tin pi8anotita gia ernchant apo 66% pou kai kala einai se 80%.

 

Ena bug den auksanei tin pi8anotita, ena bug ousiastika kanei ta opla na min spane, ean uparxei fusika tetoio prama.

 

Exo dei dark screamers na min spane apo to +0 os to +10 kai alles fores opla na spane san skata.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock