Jump to content

Pws na kanete Donate ston Core xoreis na plirosete!


xaxas4pac

Recommended Posts

  • Enas wreos tropos einai na kanete pm ton admin kai na tou pite thelo (...) items... sas zitaei to kodikos (p.x.) Save pay card kai tou dinete (2 tropoi 1:otoi nane kodiko enan kodiko me mono 5 euro mesa xD) ama sas dosei items amesos ta dinete s alon xaraktira ama oxi kai sas pei otoi dn dosate sosto kodiko tha prospafisete na ton fovisete :) sto telos logika tha sas ta dosei(epiase 2 fores dn kserw ama piasei se sena)

 

xaxxax !!  prepei na einai poli GTP

 

o admin gia na  mporis na kaneis donate toso apla  xoris na pliroseis kan !

Link to comment
Share on other sites

Einai enas tropos  nai ... an o admin/gm einai apo to bouno vevaia tha poiasei .

Kai episis vevaia mporei na vrei ta trade an tou kovei ligo .

Kathe item molis dimourgitai exei ena monadiko kodiko kanonika oti donate items dinei prepei na simionei se ena arxeio ston tade edwsa ta tade items me aytous tous kodikous ( gia na kserei ana pasa stigmi pou einai ta items se periptwsi pou klepsoun kapoion donator. Ayto doulevei kai sth periptwsi ayth). Opou kai na kanei trade o 'apataiwnas' ta items  oi kodikoi tous menoun idioi opote h apla ta kanei del h vlepei poios ta exei na ton banarei .

Link to comment
Share on other sites

Einai enas tropos  nai ... an o admin/gm einai apo to bouno vevaia tha poiasei .

Kai episis vevaia mporei na vrei ta trade an tou kovei ligo .

Kathe item molis dimourgitai exei ena monadiko kodiko kanonika oti donate items dinei prepei na simionei se ena arxeio ston tade edwsa ta tade items me aytous tous kodikous ( gia na kserei ana pasa stigmi pou einai ta items se periptwsi pou klepsoun kapoion donator. Ayto doulevei kai sth periptwsi ayth). Opou kai na kanei trade o 'apataiwnas' ta items  oi kodikoi tous menoun idioi opote h apla ta kanei del h vlepei poios ta exei na ton banarei .

emena dn mou exei kanei tpt to exo dokimasei kai epiase gia akoma mia fora ston l2core... o gm dn pernei xamparei... afou leme exei karaporofei sta lefta twra ton mpiraksei -400 euro :P

kai dufteron o admin tou l2core dn vlepei ID apo ta item pou dinei... einai enas 19 xronos pou nomizei otoi einai kapoios TeCpa DIMI...(dimi mipos fimase ton filo mou Nevira??? sto server sou? hehehe tha me kses kai mena me totio name pou exo edo mesa :) ama thes stile kana message!!! )

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

dn nomizw na ginete auto re man.

pes oti egw eimai gm twra  kai pas na me koroidepseis ok?

kserw pes oti sou dinw ta items ekeinh thn wra ama esu omws mou exeis dosei la8os ari8mous 8a to ktlvw(skeftesai esu na ta paw se allon char)

o gm 8a dei ta items 8a trela8ei ligo kai 8a sou kanei ban

Link to comment
Share on other sites

Hmm...Loipon file m prepei na einai "xazos" o gm/admin p tha sou dwsei ta items enw dn exei check ton kwdiko pou tou edwses gia na parei ta lefta akoma kathe item einai me id ksereis dld pou briskete to kathe item epishs ean to kaneis trade opws les o admin stin "Db" exei to trade log k blepei pote kai se pion char ekanes trade to kathe items sou! ara einai duskolo na ksefigeis :D ean twra o Core p oloi lene oti einai o pio SUCKS server ginete ok ti na pw... ta silipitiria m ston admin :P

Link to comment
Share on other sites

Hmm...Loipon file m prepei na einai "xazos" o gm/admin p tha sou dwsei ta items enw dn exei check ton kwdiko pou tou edwses gia na parei ta lefta akoma kathe item einai me id ksereis dld pou briskete to kathe item epishs ean to kaneis trade opws les o admin stin "Db" exei to trade log k blepei pote kai se pion char ekanes trade to kathe items sou! ara einai duskolo na ksefigeis :D ean twra o Core p oloi lene oti einai o pio SUCKS server ginete ok ti na pw... ta silipitiria m ston admin :P

nai einai ligaki :P pantos dn m xalasan +50 DB kai Super Haste lv1 :P akoma dn m ta pire :P hehhe omos vrg na mpw mesa einai GTp server kai pezo l2mafia ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock