Jump to content

[mistake]!!PROSOXI STA BUG!!


Jigsaw*

Recommended Posts

Entaxei... sxetika me to /gmlist ... apla bazoun //gmlistoff >.>

Kai se kapia pack otan beneis In game ise hidden ap to gm list!

TeCpa...dn katalaba akrivos gt ekanes auto to topiC. :P

 

Link to comment
Share on other sites

ekana afto to topic gia na po oti den ginetai panta kapoios na einai sigouros gia to pote na kanei kapoio bug giati oi gm mporoune na se vroune

Nai ok :P

Ena kolpo gia na deis an ine gm online...

Kaneis pm grafontas to name tou admin/gm...

Kai h s leei ''That person is in refusal mode'' xD

h oti einai offline! :P

Link to comment
Share on other sites

Nomizo pos den isxuei auto me to pm. Otan einai se invisible mode apla leei pos einai offline.

 

Malista polles fores to leei kseka8ara me to gmlist

"gms are currently busy" dilonontas pos oi gm einia mesa alla den dexontai pm kai petition, eno otan kaneis enan enan olous tous GM pm stous vgazei olous offline.

 

 

GM den einai panta o idios o p.x. =GM=Diavolos, polles fores mpainoun me allous chars pou kai pali den tous vlepeis.

Link to comment
Share on other sites

eleos diladi re paidia tosa polla kserete gia na brisksi gm kai istories e?? enas mono edw mesa exei dikeo kai ton paradexomai!! xXSkillerXx  einai o manadikos pou 3erei apo aytin tis sizitisi pou kanete pws ginete na dis ean enas gm einai on eleos pia !!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

akirw topic kata ti gnwmi kai kati allo ... o gm mpike me char s? mipws se epiasan koroido ? gia pio logo na mpei gm me char s ? eisai se ti ? se bug list ? kainourio auto ? omg :P apla o mafia einai gtp server gnwmi m sorry e :D

Link to comment
Share on other sites

akirw topic kata ti gnwmi kai kati allo ... o gm mpike me char s? mipws se epiasan koroido ? gia pio logo na mpei gm me char s ? eisai se ti ? se bug list ? kainourio auto ? omg :P apla o mafia einai gtp server gnwmi m sorry e :D

 

kala tin petakses agria tora.....//searchcharsforbugs kai sou vgazei tin bugerlist me ta name ton chars pou exoune parapano atk apo oti prepei kai tetoia...kai o GM mou eipe na logarei me ton char mou gia na dei o idios ta stats mou apo proto xeri

Link to comment
Share on other sites

Kala, me tosous prive servers kai tosa paidakia dimotikou san gms polla mporei na akousei kaneis. Den aporo. Pantos ean o gm den 8elei na otn deis apla den ton vlepeis. Den einai anagki na mpei mesa nte kai kala me kapoion gm pou einai gnosto oti uparxei to name tou gia pms.

Link to comment
Share on other sites

Kala, me tosous prive servers kai tosa paidakia dimotikou san gms polla mporei na akousei kaneis. Den aporo. Pantos ean o gm den 8elei na otn deis apla den ton vlepeis. Den einai anagki na mpei mesa nte kai kala me kapoion gm pou einai gnosto oti uparxei to name tou gia pms.

 

koita iparxoune server pou paidia tou dimotikou exoune gm char alla ston l2Mafia oloi oi GMs einai pano apo 19 xronon exo milisei me olous ektos apo enan kainourgio....

Link to comment
Share on other sites

ayto me to pm isxiei kanonika... se olous tou server alla dn eimai sigouros se gracia server pantos se c6 server einai 100% oti ginete ayto me to gm list ginete kai mesa apo ta arxeia tou server leei kati gia gmlist:true or false ;)

Link to comment
Share on other sites

Paidia mia mera me ekane add sto msn enas apo tous GM tou l2Mafia kai arxise na mou milaei.Ego den iksera ti ithele kai tou milaga kanonika.Aftos omos ithele na mou pei oti imouna stin list me tous bugers!!!!Telos pantos pali kala imouna mesa sto lineage ekeini tin ora kai evgala to bug...Tote o GM mpike me ton char mou na dei gia bug.Eftixos den vrike tipota kai etsi tin glitosa....Mou eipe episis oti to /gmlist den dixnei panta an o GM einai mesa...opote na eiste prosektiki

 

vsk otan les oti mpike me ton char sou?

mipws ekanes m****a kai tous edwses to Username kai Password?

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock