Red-Hair-Shanks Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 re magkes exw katebasei to manager..exw brei crack gia ton cpu mou.i7 - 4770 anoigei to game bgazei ta arxika kai otan kanei to loading mou bgazei black screen..kamia idea gia fix?exw kanei update driveesupdate netframework. Quote
Accountant Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 re magkes exw katebasei to manager..exw brei crack gia ton cpu mou. i7 - 4770 anoigei to game bgazei ta arxika kai otan kanei to loading mou bgazei black screen..kamia idea gia fix? exw kanei update drivees update netframework. dn exei vgei akoma kanoniko fm crack re. Quote
Red-Hair-Shanks Posted January 11, 2017 Author Posted January 11, 2017 kanoniko oxi..alla exoun bgei gia sugkekrimena cpu .kapoia cpu dn exoun 8ema. Quote
Accountant Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 kanoniko oxi..alla exoun bgei gia sugkekrimena cpu . kapoia cpu dn exoun 8ema. dn pezei ayto p les,padws ine epxnidaratrava agoraseto na deis pos aksizei. Quote
Red-Hair-Shanks Posted January 11, 2017 Author Posted January 11, 2017 dn pezei ayto p les,padws ine epxnidaratrava agoraseto na deis pos aksizei. re mastora to exw psa3ei kai to lew. siga min paw na to agwrasw.. Quote
Accountant Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 re mastora to exw psa3ei kai to lew. siga min paw na to agwrasw.. kala den nomziw na vreis kaiti tecpa Quote
bravetobe Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 (edited) "gia sugkekrimena cpu" LUL 8elw proofs gia auto p les,alliws min ksanapostareis gia l2j developing. Min m baleis to youtube link... Einai san na kanw ena video me enan gaidaro p petaei kai esy to perneis san proof. Aman papatzilikia Edited January 11, 2017 by bravetobe Quote
Accountant Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 den ginete file,den exei crack gia sigekrimena,exw psaksei ta pada sto fm. Quote
Red-Hair-Shanks Posted February 11, 2017 Author Posted February 11, 2017 "gia sugkekrimena cpu" LUL 8elw proofs gia auto p les,alliws min ksanapostareis gia l2j developing. Min m baleis to youtube link... Einai san na kanw ena video me enan gaidaro p petaei kai esy to perneis san proof. Aman papatzilikia http://pasteonline.org/paste.php?id=7405 pare ta proofs sou ..to l2j developing pou kolaei re katestramene? Quote
Recommended Posts