Jump to content

[GUIDE]Πως να μπείτε στο κάστρο της Aden


Versus

Recommended Posts

Fakoyka Den kserw exo postarei edo ena post ala den emfanistike... to ksana grafo tote... giati se sena grafei ekei pou einai ta posts: leet??? ti simenei auto?

a kai simera tha ftiaxo ena topic (logika simera) gia to pos na mpeis se ka8e kastro pou eiparxei sto lineage II...

Link to comment
Share on other sites

omg tzamato bug. Uparxei tetoia eisodos opws fainetai kai apo thn eikona? kai to wyvern me too bad geodata pernaei paneukola apo ekei(auto omws den exei kamia shmasia gt ama exeis wyvern eisai LOGIKA kai castle lord)

Link to comment
Share on other sites

orismenoi pali bgikate apo to post tou FAK.. o anthrwpos sas dinei bug special k eseis ton prizete me asxeta alla themata ti na sas pw..

FAK.. thx man..! exei k gia alla kastra paromoia bug me strider ola nomizw..

 

Link to comment
Share on other sites

Re fafou e3igise m pos merika atoma px opos o raiden 3ero go ston core multiskills barane apisteuta power dmg k atck speed k otan tous barao dn nio8oun k to xristo tous an mpori kapios na m e3igisi pos ta katafernoun...

Off topic TELEIWS OMWS

OnTopiC:Thanks re megale.Gia mia akoma fora egrapses :P.To ekana se CT2 kai epiase!!

Link to comment
Share on other sites

To dokimasa mia fora alla den mou epiase.Den to ekana deuterh gt bariomoun alla 8a paw na to ksanakanw.Me mia fora den simenei pos den douleuei ^^

O server pou to ekanes exi dinato Geodata.An dn mas pistevis bes core k dokimasta ola. Dn 8a fas k bann/kick. Me to geodata dn boris na perasis mesa apo tixous/na anevis bouna me megali klisi ke na petaksis me wyvern mesa sto jail. (P.s afto m to wyvern dn ksero gt dn ginete alla m to pou beno jail dn boro na kouni8o me wyvern)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...