Jump to content

Συνεργασια Για Server


Recommended Posts

Sugnwmh esu den phres tin paypal na sou gurisei ta leuta ??

Oxi ta commits dn fenode oute mporw na kanw compile.

Den tha katsw na malwnw gia 20 euro tespa :D

nai gia 20 euro poy ekanes refund oxi den aksizi na malonis gt esy den exases tpt mono egw exasa kapio xrono

kai oso gia to tilefonima stin paypal den mporoysa na to kanw gia 2 logous 

1 den kserw agglika kai deyteros den itan diko moy to acc poy ta estiles kai meta ta pires piso

alla kai tilefono na eixa pari ( den tha eixa adiko apo tin stigmi poy egw imoyn sostos apenanti soy ) kai ta eixa doulepsi

Link to comment
Share on other sites

nai gia 20 euro poy ekanes refund oxi den aksizi na malonis gt esy den exases tpt mono egw exasa kapio xrono

kai oso gia to tilefonima stin paypal den mporoysa na to kanw gia 2 logous 

1 den kserw agglika kai deyteros den itan diko moy to acc poy ta estiles kai meta ta pires piso

alla kai tilefono na eixa pari ( den tha eixa adiko apo tin stigmi poy egw imoyn sostos apenanti soy ) kai ta eixa doulepsi

Exases polu xrono gia ta codes pou exei idi mesa to jar tis l2j ?? :D

Link to comment
Share on other sites

Exases polu xrono gia ta codes pou exei idi mesa to jar tis l2j ?? :D

bre asxete ekeino to jar ( Configurator ) kapos etsi legete an thimame kala anigi ola ta config toy server asxeta an einai custom code h oxi apo tin stigmi poy einai perasmena tha ta diabasi

 

kai mias kai eimaste se forum poy oloi asxoloynte me server giati den rotas an 

o L2jServer H5 exei ayto annunce gia castle lord clan leader , top pvp announce sto login kai oti alli malakia moy eixes zitisi na soy balw mesa

gt den ston eixa stisi sto pc soy ?

den soy eixa perasi to ecpilse ?

den ston eixa perasi sto eclipse ?

ligo xrono eixa xasi e ?

min les malakies oli tin wra moy efages ta 20 eyro se ebrisa kai gia emena teliose ekino to bradi h istoria

kai esy kathese na me kseftilisis ( me psemata ) eleos dld 

liga mpesa na eixes san anthropos tha eprepe na ntrepese kai oxi na prokalis kai apo pano 

Link to comment
Share on other sites

bre asxete ekeino to jar ( Configurator ) kapos etsi legete an thimame kala anigi ola ta config toy server asxeta an einai custom code h oxi apo tin stigmi poy einai perasmena tha ta diabasi

 

kai mias kai eimaste se forum poy oloi asxoloynte me server giati den rotas an 

o L2jServer H5 exei ayto annunce gia castle lord clan leader , top pvp announce sto login kai oti alli malakia moy eixes zitisi na soy balw mesa

gt den ston eixa stisi sto pc soy ?

den soy eixa perasi to ecpilse ?

den ston eixa perasi sto eclipse ?

ligo xrono eixa xasi e ?

min les malakies oli tin wra moy efages ta 20 eyro se ebrisa kai gia emena teliose ekino to bradi h istoria

kai esy kathese na me kseftilisis ( me psemata ) eleos dld 

liga mpesa na eixes san anthropos tha eprepe na ntrepese kai oxi na prokalis kai apo pano 

Oxi oute eclipse mou perases oute compile mou ekanes.

Link to comment
Share on other sites

Oxi oute eclipse mou perases oute compile mou ekanes.

sinexizis me ta psemata afoy den eixes idea na kanis compile

postare ayta poy eixes zitisi na soy perasw na na doyme ti apo ayta eixe mesa o server apo monos toy 

kai sto ksana lew stamata na les psemata

Link to comment
Share on other sites

sinexizis me ta psemata afoy den eixes idea na kanis compile

postare ayta poy eixes zitisi na soy perasw na na doyme ti apo ayta eixe mesa o server apo monos toy 

kai sto ksana lew stamata na les psemata

To pack den to katebasa kan apo to assembla giati mou kleisan to account.

Link to comment
Share on other sites

To pack den to katebasa kan apo to assembla giati mou kleisan to account.

proton to kateyases gt sto eixa kateyasi egw me team kai sto eixa stisi kai sto pc soy .

meta les oti den to kateyases gt soy eklisan to account

omos eixes di to ti exei to Configurator.jar gia na kanis edit ta config 

sto ksana lew me ta psemata den tha se bgali poythena monos soy mpenis se antifasis

tin mia den sta perasa 

tin ali ta eixe to jar mesa opote itan official l2j codikes

meta den to eixes kateyasi alla ikseres oti egw den sta eixa perasi omg dld stamata na grafis kegese monos soy

 

episis to acc stin assembla kani na klisi merikes ebdomades

Edited by pirama
Link to comment
Share on other sites

proton to kateyases gt sto eixa kateyasi egw me team kai sto eixa stisi kai sto pc soy .

meta les oti den to kateyases gt soy eklisan to account

omos eixes di to ti exei to Configurator.jar gia na kanis edit ta config 

sto ksana lew me ta psemata den tha se bgali poythena monos soy mpenis se antifasis

tin mia den sta perasa 

tin ali ta eixe to jar mesa opote itan official l2j codikes

meta den to eixes kateyasi alla ikseres oti egw den sta eixa perasi omg dld stamata na grafis kegese monos soy

 

episis to acc stin assembla kani na klisi merikes ebdomades

pou na thumame re prin 11 mhnes

vasika ta jar ta eida se ena compiled pack pou eixa

Link to comment
Share on other sites

pou na thumame re prin 11 mhnes

vasika ta jar ta eida se ena compiled pack pou eixa

Egw pali tha stin pw gt auto den itane prin 11 mhnes alla prin 4-5 mhnes kai eisai eilikrina oti nane egw prosopika me ton pirama exw doulepsei mazi kai to palikari einai 100% empistos dn exei kanei mono gia esena douleis ton 20 euro gia na ton peis scammer..exeis 4k post kai ta misa apo auta einai spam kai paparies stamata na kaneis san paidaki kai epitelous deikse mas oti eisai megalo paidi...gt apo ta post sou m vgenei to nohma pws eisai ena pitsiriki pou den kserei ti thelei kai dn kserei fusika na leei psemata...Megalose gine anthrwpos kai skepsou ksana na postaris kati to opoio einai alithino kai sigouro...
Link to comment
Share on other sites

pou na thumame re prin 11 mhnes

vasika ta jar ta eida se ena compiled pack pou eixa

afoy den kateyases ta arxia opos les pos kseris ti eixa perasi mesa ? pos ides kodikes poy den exei to l2jserver mesa ?

stamata me ta psemata 

exei perasi ontos polis kairos alla oxi kai 11 mines egw ta thimame ola opos eginan gt me scamarate

 

apoxorw apo to chat to report exei gini as analaboyn oi mod apo edw kai pera

me apokaleses scamer ( apodikse to oti eimai ) kai stamata to flame kai ta psemata

Edited by pirama
Link to comment
Share on other sites

afoy den kateyases ta arxia opos les pos kseris ti eixa perasi mesa ? pos ides kodikes poy den exei to l2jserver mesa ?

stamata me ta psemata 

exei perasi ontos polis kairos alla oxi kai 11 mines egw ta thimame ola opos eginan gt me scamarate

 

apoxorw apo to chat to report exei gini as analaboyn oi mod apo edw kai pera

me apokaleses scamer ( apodikse to oti eimai ) kai stamata to flame kai ta psemata

min me les scammer giati thumase ti egine tin alli fora pou xestikes panw sou sto skype kai mas ekanes block kai emena kai ton labro den nomizw na thes na sunexisoume tin suzitisi pou eixame idi kserw poios eisai episis h douleia den teleiwse kai mas ekanes block gia auto kaname refund ... apokalese me scammer allh 1 fora kai 9a parw til ton labro na mou stilei ta convertation kai ta payments na doume poios einai o alithinos scammer.

Link to comment
Share on other sites

 

atoma san esena dn prepei na uparxoun sto mxc..dn uparxei member pou na exei na pei kati kalo gia esena.

tous exeis scamari skedon olous sto mxc.

 

dn exeis gnwseis gia to paramikro kai sxoliazeis allonon post. aporw gt sou bgalane to ban..alla pisteuw 8a to fas polu suntoma palu.

Link to comment
Share on other sites

min me les scammer giati thumase ti egine tin alli fora pou xestikes panw sou sto skype kai mas ekanes block kai emena kai ton labro den nomizw na thes na sunexisoume tin suzitisi pou eixame idi kserw poios eisai episis h douleia den teleiwse kai mas ekanes block gia auto kaname refund ... apokalese me scammer allh 1 fora kai 9a parw til ton labro na mou stilei ta convertation kai ta payments na doume poios einai o alithinos scammer.

http://share.pho.to/AEeJG

exw dosi idi aytin tin foto stoys moderator kai eisai scamer kai pseftis ( alloste ayto mpori na to katalabi kai ena paidi toy dimotikou apo tis antifasis poy kanis monos soy )

episis esy sto skype den empenes se call kai olo to brisidi to efage o lampros esy ta diabazes apo to chat

Link to comment
Share on other sites

http://share.pho.to/AEeJG

exw dosi idi aytin tin foto stoys moderator kai eisai scamer kai pseftis ( alloste ayto mpori na to katalabi kai ena paidi toy dimotikou apo tis antifasis poy kanis monos soy )

episis esy sto skype den empenes se call kai olo to brisidi to efage o lampros esy ta diabazes apo to chat

Prwton to payment dn einai apo diko mou email kai to ekane allos opos kai to refund kai deuteron esu mas ekanes block xwris na teleiwseis tin douleia pou se eixame plhrwsei logiko na sou ekane refund...

http://prntscr.com/byt2mq

episis ta codes upirxan olla idi mesa sto pack kai prospathises na mas korohdepseis

 

atoma san esena dn prepei na uparxoun sto mxc..dn uparxei member pou na exei na pei kati kalo gia esena.

tous exeis scamari skedon olous sto mxc.

 

dn exeis gnwseis gia to paramikro kai sxoliazeis allonon post. aporw gt sou bgalane to ban..alla pisteuw 8a to fas polu suntoma palu.

esu agori mou exeis faei report gia sumetoxh se leech forum tou maxcheaters good luck

Link to comment
Share on other sites

Prwton to payment dn einai apo diko mou email kai to ekane allos opos kai to refund kai deuteron esu mas ekanes block xwris na teleiwseis tin douleia pou se eixame plhrwsei logiko na sou ekane refund...

http://prntscr.com/byt2mq

episis ta codes upirxan olla idi mesa sto pack kai prospathises na mas korohdepseis

 

esu agori mou exeis faei report gia sumetoxh se leech forum tou maxcheaters good luck

otan les leech forum tou maxcheater? gia pes mou na katalabw

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...