Jump to content

[EXPLOIT]Pws na parete osa bsoe 8elete


Versus

Recommended Posts

Ston elixir pantos den douleuei kai einai 7x server opote den exei kai noima na pareis tosa bsoe. 8a eixe noima na douleuei otan p.x. vgainei ena bose ana ora kai olokliro clan kanei maxi gia to poios 8a to parei.

 

Kalo pantos ekei pou douleuei.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ston elixir pantos den douleuei kai einai 7x server opote den exei kai noima na pareis tosa bsoe. 8a eixe noima na douleuei otan p.x. vgainei ena bose ana ora kai olokliro clan kanei maxi gia to poios 8a to parei.

 

Kalo pantos ekei pou douleuei.

nai alla ta bsoe p einai na pareis se 3 vdomades ta perneis monomias k ta exeis gia 3 vdomades xD ntax more opos to dei kaneis :P egw stin 8esh sou an douleue 8a afina 10 bsoe kavatza sto wh gt exw xasei polla items k o logos eitan oti eixa kseminei apo bsoe :X Karma ftw (arrwstia ):/

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

telio bug doulevei :)

pou ksereis re man poio bug einai meta bsoe mporei na einai polla ta bug!

giati to kanete auto me yta post re paides einai adiko

 

afou dn mporeis na to deis min spamareis toulaxiston

 

 

nomizw Fakouka oti ksexases kati, epidei kapoia clan hall dn dinoun 1 bsoe dinoun 3bsoe

ama einai etsi epidei to exw kanei akouste ti kanete pate kanonika me 2 char kai to ena bsoe to pernei o enas kai to allo o allos kai opws leei o kai fakoukas to teleutaio to pernete mazh kai meta oti eipe o fakoukas!

 

(fakouka nomizw prepei na to simpliroseis auto)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

guys dn boro na do pola pragmata gt lei prepi na kanw posts

 

giati to kanete auto me yta post re paides einai adiko

 

 

 

plz peite mu to epeidh exei lock ... steilto to me message plz:D

 

 

telio bug doulevei :)

 

omg dn vlepete to post??? mi spammarete

 

 

auto to bug einai xrisimo kai se low rate server epidi gia paradeigma agorazeis 20-50 bsoe kai ta poulas pio akriva

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock