Jump to content

Poios einai noob???


V01d

Recommended Posts

Hello, x8es ekana PvP ston Core kai eriksa enan donator me megali kolofardia sta stunakia mou...

molis ton rixnw tou lew 'NOOOOOOOOB' kai autos apantaei ti les re malaka toulaxiston egw exw kai armor kai ena arcana +++ esto kai me donate... esi eisai noobme to +14 pou tin paleueis adika... mou leei... tora edw poios einai o real noob egw i o donator??? apli amfivolia exw

 

Link to comment
Share on other sites

koita....

 

to oti eixes apli tixi me ta stunakia itan megali kwlofardia kai ante na ksanasimbei 1 stis 10000000000000

 

o allos exei kaei i opws les exei plirosei gia armor...

 

tora na s pw oti esi eisai o noob dn leei oute aytos :P

 

apla eisai kwlos :P

Link to comment
Share on other sites

kai oi 2 gt esy les ton allon NOOB epidi ton erikses { imo na ka8ese na les NOOOB pano sto ptoma tou allou einai eksali antidrash  :D } kai ksereis oti ton erikses me megalh kolofardia ton stun kai to paradexesai kai ante na ksanapiaseis tosa polla stun ara ante na ton ksanarikseis. tora autos einai noob gt kanei donate gia items kai eidika ston core p ekei t kaneiC kai me l2phx apo oti exo akousei  :D

Link to comment
Share on other sites

lol fisika kai eisai esy o noobas.

Why?

 

Ton efages kai ton eipes noob Noob rule no1

Ton efages apo kolofardia kai kauxosoun no2

Sou tin eipe kala ,mporei na einai donator alla esu adika tin paleveis.. kai omg +14?Ekana +23 molis bika k m erikse jail pws de kai kala vazw phx... sto eipe pws ekane donate to paradexete me liga logia pws einai kamenos kai pws ton efages me kolofardia alla esu ti sinexizeis na to paleveis plaka plaka se auton ton nooboserver?

... apopsi m ola auta..

gti to na kathese apo to ptoma tou alou kai na tou les noob oti einai noobas den einai idika autos... an ton eleges kameno i donor na po entaksi... noob omos?

Link to comment
Share on other sites

noobas eisai esy p paizeis Core

 

noobas einai k autos p ekane donate k eidika stn Core..les k 8a kataferei kt.to anti8eto...autos edwse lefta enw o allos se 5 min 8a eixe oti i8ele :D :D

Link to comment
Share on other sites

ara kai C eisoun overpowered ston ston l2 rebirth kai ston l2sings afou ggkiazes tous donators :D

swsta katalabes :D  to piases to nohma ths frashs m :D
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...