Jump to content

Recommended Posts

Posted

K aporousa gt itan 4-5 meres kleistos ^^

Allous ta account dn mpenoun... s allous dn uparxoun chars... se allous dn uparxoun items...

QQkia se olous .. Steilte filakia se olous... :p

EkanaN whipe se oti itan +25.... O misos server itan phx users... xa0xa0ax0xa

Anyway BbZz Allos enaN server p afinw pisw m... 700 pvp se 2 evdomades ^^

Opoios paizei ekei me niw8ei... Oxi oti eliwsa gia na ta kanw ta items gia auto gelaw... 1 evdomada...

Alla eliwsa sto ksulo ^^

Posted

Pistepse me, einai liga, na sou protinw server ??

2 Evdomades psile.... :-/ 2 wres ka8e mera epaiza...

Oso gia l2 asto asto :P Tha kanw kana dialeima gia kana 4minO :P

Evgala kaules core twra 8a araksw ligo ;P

Posted

Elate re paidia pws kanete etsi..Server itan autos?Oxi pws epaiza alla blepw topics me exploits gia enchant,announcements xwris na eisai gm k teties faseis.Dld eleos ti server itan autos?

Posted

Elate re paidia pws kanete etsi..Server itan autos?Oxi pws epaiza alla blepw topics me exploits gia enchant,announcements xwris na eisai gm k teties faseis.Dld eleos ti server itan autos?

server gia na pernas tin wra sou me xabale .

Posted

Egw ena kserw anti na pas se enan server x1, x2 , x3 k na euxaristi8eis ksulo meta apo 2 xronia..

Kalutera einai na pas se enan tetoi0 pvp p eiNai mesa ta bug... alla na ta kses k esy na ta kaneiS k

na euxaristi8eis l2... Tlk btw dn svistike o char m xa0ax ... Mpenw 1 wra paizw tn hmera max

k pernw 100-120 pvp... ntax dn me xalaei k as exei k donates k as exei k bugS ;P

Posted

Re o core htan ellhnikos,an eixe donate(enow logikes times oxi na 8elei 250$ gia ena oplo +50 omg)kati 8a borouse na kanei...alla einai gtp...twra kleidose k ta section sta forum,kanei delete ta post....lol

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...