Provlima Me Buffer

spot55

Question

pernaw sto navigat to sql kanonika meta mpenw sta file tou server vazw to arxio tou sto (default) kai meta vazw to arxio 9999_NPCBuffer stin diadromi C:\l2jFrozen\gameserver\data\scripts\custom..

mpenw ston server kanw //spawn 9999 vgenei to NPC kanonika pataw epano tou gia na to milisei kai m vgazei afto ( http://tinypic.com/view.php?pic=29profb&s=8#.U3xqpvl5PUd ) meta pataw Self Buff kai me vgazei afto ( http://tinypic.com/view.php?pic=28jv5u1&s=8#.U3xqnPl5PUc ) to idio ginete kai me alles buffer.. ti ginete kai pos mporw na to diorthoso?? to project einai l2jFrozen

12 answers to this question

pigene stin diadromi C:\l2jFrozen\gameserver\data anoikse to arxeio scripts.cfg vres ta customs kai vale auto

custom/9999_NPCBuffer/__init__.py

pigene stin diadromi C:\l2jFrozen\gameserver\data anoikse to arxeio scripts.cfg vres ta customs kai vale auto

custom/9999_NPCBuffer/__init__.py

ma iparxei afto to arxio mesa ston fakelo.. den einai afto to provlima.. :/

kai oti allo pernaw sta custom tha kanw to idio e?? pantos efxaristo gia tin voithia afto itan to provlima :D ^_^

yeap oti allo custom pernas pu tha to vazeis sta scripts tha to pernas kai sto scripts.cfg

np trele siga :)

yeap oti allo custom pernas pu tha to vazeis sta scripts tha to pernas kai sto scripts.cfg

np trele siga :)

1000 efxaristo... exw kai akoma 1 error re file se 2 arxia apo weapon :/ na ta vgalw mia foto mpas kai 3ereis ti na alla3w??

gia deikse

to eftia3a ekino to provlima alla vgike afto tora sto arxio apo skill.. ap' oti katalava 8elei na kanw delete to MpConsumeRate alla mpika sto arxio kai exei para polla pou xrisimopiounte gia skill :S2djxyqh.jpg

sou leei oti den to diavazei opote koita ta skills p.x. 1000-1050.xml san paradeigma kai ftiaksta

to vrika to provlima eprepe na sviso apo mesa apo ton fakelo ena list pou perieixe tin le3i mpConsumeRate