Jump to content

Recommended Posts

Posted

Γράφει ο Α.

Ελπίζω να μην πόνεσες Μιχάλη το μεσημέρι. Ξέρω, ξέρω ότι σε πόνεσαν πολύ και πολλοί πριν. Θα μου/μας λείψει το αληθινό σου χαμόγελο και η καρδιά μικρού παιδιού που είχες. Πάντα, όσα προβλήματα και αν είχες, όσο πίκρα και αν έκρυβες μέσα σου, το χαμογελό σου φώτιζε τη παρέα, τη δουλειά, το χώρο που βρισκόσουν.

Μιχάλη ήσουν…

σπάνιος άνθρωπος και έφυγες άδικα.

Εγκλωβισμένος και εσύ, στα γρανάζια της κατάντιας που μας έχουν ρίξει.

Σε θυμάμαι δυνατό, διαφορετικό, τίμιο.

Δεν μου έδωσες ποτέ δικαίωμα, ήσουν ΚΥΡΙΟΣ. Ένα “παιδί” πάντα. Αυτός ήσουν.

Με πόνεσε που το μεσημέρι, βγήκες από το ορμητήριο σου, μέσα σε εκείνο το καφέ φέρετρο.

Δεν περίμενα να το δω αυτό, δεν ήθελα να το δω αυτό. Δεν ήθελε, πίστεψέ με, κανείς να το δει αυτό.

 

 

 

Γιατί ρε Μιχάλη δε μιλούσες λίγο παραπάνω;

Σε αγαπούσε πολύς κόσμος. Ειλικρινά.

Ήσουν επαγγελματίας, αγαπητός, έδινες πάντα περισσότερα απ’ όσα σου έδιναν. ΑΥΤΟΣ ΗΣΟΥΝ…

 

Με χαλάει που γράφω σε παρελθόντα χρόνο. Δεν πίστεψα ποτέ, πως θα έχεις τέτοιο τέλος. Δεν μου είχε περάσει ποτέ από το μυαλό κάτι τέτοιο.

 

Κρίμα Μιχάλη που έφυγες τόσο άδικα. Θα μας λείψουν οι ατάκες σου, το χαμόγελό σου, η δουλειά σου…

 

http://www.newstown.gr/elpizo-na-min-poneses-michali-to-mesimeri/

  • 3 weeks later...
Posted

Καλά τέτοιοι τρόποι αυτοκτονίας υπάρχουν στην Ελλάδα οπότε ήταν φυσικό εφόσον χρωστούσε να έχει αυτήν την κατάληξη.....

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...

Important Information

This community uses essential cookies to function properly. Non-essential cookies and third-party services are used only with your consent. Read our Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..