Jump to content

Ti ginete ston E-global?!?!?


Recommended Posts

Paides geia se olous....

To problima m einai oti mou exoun klepsi 3 megalous xaraktires anw ton 60 lvl kai den xerw pos to kanoun gia na prostateutw....

kapoios mou eipe oti kleboun meso tou trade alla den xerw tpt....paizw apo spiti kai den yparxi periptosi na mou to ide kaneis to pass kai to username tou account...ty paides....

Link to comment
Share on other sites

uparxoun poloi tropei na klepsoun ena acc o enas einai me ena programa p katagrafi oti pass grafeis sto pc sou 2 an peiges se kanena net kafe na to eidan i na eixan ekei to programa p sou eipa k na sou peiran to pass 3 na sou tin ekane filos 4 na sou hackaran to email k genika uparxoun poloi tropoi na sto kana... pws na prostateftis den dineis to pass se kanena den dineis pass apo email se kanenan den trexeis programata pou sou lene sto pc sou k genika prosexeis oti ksexasa 8a to grapsei k kaneis allos :D

Link to comment
Share on other sites

xeri kaneis pos kanoun to kolpo me to trade??...sto lew mou eklepsan prosfata tous char!!!prin 3 meres

Link to comment
Share on other sites

xeri kaneis pos kanoun to kolpo me to trade??...sto lew mou eklepsan prosfata tous char!!!prin 3 meres

 

treis fores rotises to idio pragma, eleos me to spam. Gia to trade, afto isxie epoxes c1, den exw dokimasei se c4...

Link to comment
Share on other sites

ma maxtor den elaba akoma apantisi gia ayto to xana rwtaw kai oxi gia na kanw spam sta forums sou!!!Kai sou lew to kolpa akoma isxuei....ekana trade me enan..kai epeita apo wra mou emfanizete miniMA someone else has login with your account kai meta otan paw na kanw login egw mou lei incorrect password or username!

 

PS.kai signwmi ean ayto pou ekana therithike SPAM!!!

Link to comment
Share on other sites

 

keyloger mirizomen........

prospathise an pezis apo net na pezis se net pou exi freeze progrmata kai otan ine na figis traba k ena restart sto pc pou kathosouna .k go pantos epeza e global k ton ebriska mia xara ton server .prosopiki mou gnomi kalitero apo ton bnb.de mou klepsane pote tpt ektos apo kapies fores pou ekana kati asxeta trade eno imouna daulos ap ta pota :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

man paizw apo spiti kai oxi apo net cafe!!

Mipos ton char sou ton exeis dilosi se hotmail mail? Polles fores den kleboun to pass sou apo to l2. Iparxoun programmata pou mporoun na klepsoun to pass sou apo to hotmail.Epoita patane retrieve pass gia ton char sou kai gnorizoda to mail paei o char sou.

Link to comment
Share on other sites

Guys yparxei mia <<xazomara>>.. otan sou kanei o allos trade mporei na dei to pass sou.

Auti i <<xazomara>> sunodeuete apo ena allo programmataki pou sou katevazei se txt ola ta accounts names (oxi to pass).

prwta perneis to pass meso trade vgenei p.x. 100(to pass)

ustera se kathe username mesa sto txt leei p.x. 100(to username)

To diavasa se allo forum k den 3erw kata poso isxuei...

(to programa den mporesa na to katevaso epidi ithele na exo panw apo 50 posts gia na do to link)

http://dreamcheats.net.ru <- auto einai to forum

dustixos den leei pos legete to prog :-\

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock