Jump to content

(GR) Easy money


Recommended Posts

an psa3eis sto internet <<easy money>> 8a vreis polla apotelesmata...ena apo auta einai ta PTC site. h onomasia auth vghke apo ta arxika twn le3ewn Paid To Click . o skopos autwn twn site einai na vlepeis diafhmiseis apo 3 deuterolepta ews 30 deuterolepta kai na plhrwnese analoga . sthn arxh ta esoda einai einai tromaxtika mikra ka8ws 8a katafereis na vgazeis to polu 10 cents tou dolariou . otan omws ftaseis se ena poso twn 60 cents mporeis na noikiaseis referrals . oi referrals einai alla atoma pou klikaroun kai apo ta dika tous klik kerdizeis esu xwris autoi na xanoun . 8a skeuteis apokleietai na einai alh8ino....auta ta site pws vgazoun leuta? auta ta site plhronwntai apo diafores etairies gia na diafhmizoun diafora proionta h uphresies. dld an gia mia diafumhsh autoi dinoun sto site 3 cents, 1cent pernei autos pou klikarei 1cent autos pou ton exei referral kai 1cent to site. me kanena pi8ano tropo den ginetai kapoios apo autous na xasei...ektos apo tis diafhmhseis auta ta site exoun diafores prosfores pou kerdizei kapoious pontous pou tous antalazeis gia xrhmata h diafora tasks pou kai auta einai kerdofora... to kalhtero site mexri auth thn stigmh einai auto:

 

banner9.gif

 

onomazetai neobux kai leitourgei edw kai 5 xronia me panw apo 20 ekatomuria xrhstes.

 

mia anazhthsh na kaneis sto internet <<neobux scam?>> pou shmenei an einai pseutiko 8a deis pws xiliades atoma lene pws einai alh8ino kai pws sou lene dikies tous istories apo auto to site.. oi xrhstes pou asxolountai pou polu se pososta xrhstwn internet einai ellhnes mias kai mas exei xtuphsei polu h krish kai oloi psaxnoun tropo na vgaloun xrhmata... elpizw osoi psaxnetai gia ena mikro isodhma h kai me ton kairo ena megalo isodhma na ginetai meloi kai na megalwsei kiallo h parea mas..

 

gia osous akomh den pisteuoun as pathsoun sto link panw kai as doune sto forum tis istoselidas istories an8rwpwn pou pragmatika exoun vgalei polla leuta....kai den einai ligoi ;) mporeis kai esu na gineis enas

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...