Jump to content
  • 0

[Help] provlhma me t server.


SubZeRoO

Question

pedes exw ena provlhma...exw kanei ta panta swsta apo 2 kai 3 fores alla oi alloi dn mporoun na mpoun stn server mono egw!

anoi3a ports

eftia3a l2ini me tn no-ip to esteila na mpoun pali tpt

ta configs mou einai mia xara  kai dn mporoun na mpoun pali ti prepei na kanw !:/

Link to comment
Share on other sites

13 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

pedes exw ena provlhma...exw kanei ta panta swsta apo 2 kai 3 fores alla oi alloi dn mporoun na mpoun stn server mono egw!

anoi3a ports

eftia3a l2ini me tn no-ip to esteila na mpoun pali tpt

ta configs mou einai mia xara  kai dn mporoun na mpoun pali ti prepei na kanw !:/

 

to idio provlima

Link to comment
Share on other sites

  • 0

koitakse an exeis frozen sto developer.config kapos etsi legete na exeis alaksei t protocol versions  to min se 1 kai to max se 999 kai ego eixa ayto to provlima kai lithike etsi!!! an den sou poiasei ayto fiakse tin no ip kai anti sto pack na valeis stin external ip to nameserver.noip.com vale tin ip sou apla kai xe apla ton host sto no ip an thes omos na exeis no ip logo na to xostareis se etairia apla dokimaseto etsi mou kanei polla kolmata to no ip!!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

eixa anoixta ports ston prohgoumeno server kai ekana format...meta to format ta ports dn uphrxan 3anaesteisa ton server anoi3a new ports eftia3a configs anoi3a 3ana t ports tou router eftia3a new no-ip eftia3a new l2.ini kai pali tpt...

dokimasa na valw kai tn ip mou pali tpt dn mporoun na mpoun enw sto gameserver console kai login leei oti einai kanonika ta configs dn mporoun na loggaroun..!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

pedes exw ena provlhma...exw kanei ta panta swsta apo 2 kai 3 fores alla oi alloi dn mporoun na mpoun stn server mono egw!

anoi3a ports

eftia3a l2ini me tn no-ip to esteila na mpoun pali tpt

ta configs mou einai mia xara  kai dn mporoun na mpoun pali ti prepei na kanw !:/

 

Το Firewall είναι κλειστό ?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...