{help} file edit

nikospep

Question

re paidia prospathw na anoi3w me to file edit {int-kamael} kai m bgazei error sta files :armorgrp.dat , weapongrp.dat kai sto itemname-e.dat otan paw na to kanw save . Mporeite na me help?

http://img81.imageshack.us/my.php?image=asdzj6.jpg

http://img375.imageshack.us/my.php?image=17200163kr3.jpg

3 answers to this question

Katarxas system gia ti Chronicle 8es ...?? (To Chronicle to epilegeis apo ekei p leei "Throne"). To system to kaneis anoigontas ena system allou srv k epilegontas to l2.exe 2plo klik k meta allazeis IP (8a sto exei me local IP 127.0.0.1) to allazeis me auto p 8es... k patas save and encrypt patas "ok" se ola xwris na alla3eis TPT! Tora ekei p eixes to system t srv p epezes to allazeis me auto p ekanes k eisai ok :D

Auto 8a kaneis k 8a mpeis alla na prosexeis to Throne p 8a epile3eis ka8os k to system ..dld na einai idia Chronicle k ta duo

GL :)

prota apo ola exw to file edit gia C6 kai exw C6 client !Den thelw na allaksw aptou official tpt kai oxi to l2.ini .Exw apo tou lightmakic to pack to system kai thelw na valw sto server m epipleon custom alla sto weapongrp.dat armorgrp.dat kai itemname-e.dat bgazei error.

apo ti ida me ena psaksimo prepei na Patchareis... dld na min einai official ala to error p v vgazei malon pezei me tin version to l2fileedit exw kai go akrivos to idio problem kai akoma to psaxnw...