ΠΡΟΒΛΗΜΑ HERO

DennisGR

Question

γιατι δεν μπορω να γινω hero?παταω την εντολη set_hero και target εμενα αλλα τπτ τι σκατα :y u no?:

14 answers to this question

Για γράψε //set_hero και μετά ///hero !!!

to ///hero einai to fake hero o DennisGR 8elei to original.... me to ///hero to blepei mono autos... kaneis allos kai gm xwris hero ti skata gm eisai..  :you serious?:

to ///hero einai to fake hero o DennisGR 8elei to original.... me to ///hero to blepei mono autos... kaneis allos kai gm xwris hero ti skata gm eisai..  :you serious?:

Το ///hero κάνει Hide το Hero και αν το ξανά γράψεις το δείχνει!!!

Το ///hero κάνει Hide το Hero και αν το ξανά γράψεις το κάνει Available!!!

///hero dinei hero mono sto client sou, an 9es na dinei aura na fenete kai apo tous alous, broadcast to all

kala napo exeis 10 15 post kai den kserete oxi omo esi aslla kai ali kai den kserete oti gias devf help postaroume sto recuest xalasate sxedon meta helpsas to dev sketo section eleos diladi aporo ti kanoun i moderartor afto to styki den to blepete tifli iste [Σημαντικό] Διάβασε πριν ποστάρεις! bristete sto dev edo styki eleos diladi paronomo ine pou sou dosan help