Jump to content

Report Romeo.


MysteriO$

Recommended Posts

Gt autos o blakas pou 8eli na legete an8ropos klini topic me to etsi 8elw?

 

http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=263732.0

http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=263244.0

 

unlock topic .

Link to comment
Share on other sites

den tha ta kano unlock amma den mou paris mia pipa sta grigora + kai i mana sou exw atoma p m lene oti eisai kai gamw ta kleftronia opote OXI!

Link to comment
Share on other sites

klapse gamw tin mana sou trava klepse ta vrakia tis giagia sou!

 

;) epidi esu eisai scammer ti pisteuis oti olos o forum 8a ka8ete kai 8a scammari ? exeis plaka kid ;)

 

episis brise giana niosis antras

Link to comment
Share on other sites

;) epidi esu eisai scammer ti pisteuis oti olos o forum 8a ka8ete kai 8a scammari ? exeis plaka kid ;)

 

episis brise giana niosis antras

 

niotho antras gt pote dn eklepsa kanenan. amma eimouna kleutis olo to forum tha elege g mena opote voulone paidaki tou dromou.

Link to comment
Share on other sites

proofs 8elw sta logia oli kali einai olos o forum lei oti eisai gtp ...episis oli mporoune na paroune tin 8esi sou ....ama agorasoune booter...pfff meto na kaneis doss kai na eisai auto pou eisai den se kanei anotero member oste na les oti eimai scammer  ;)

 

eno esu ...add me skype romeo,inside ..hahahaa genas ta lefta? i stelnis tin mana sou stin sigrou ?

Link to comment
Share on other sites

proofs 8elw sta logia oli kali einai olos o forum lei oti eisai gtp ...episis oli mporoune na paroune tin 8esi sou ....ama agorasoune booter...pfff meto na kaneis doss kai na eisai auto pou eisai den se kanei anotero member oste na les oti eimai scammer  ;)

 

eno esu ...add me skype romeo,inside ..hahahaa genas ta lefta? i stelnis tin mana sou stin sigrou ?

 

gamw tin mana sou exw leuta epidi mpwro. tha sou pw kiwlas pou vrisko leuta? doulevw re gamioli to onoma mou dn einai poutsa gia na to vazeis sto stoma s.

Link to comment
Share on other sites

gamw tin mana sou exw leuta epidi mpwro. tha sou pw kiwlas pou vrisko leuta? doulevw re gamioli to stoma mou dn einai poutsa na to vazeis sto stoma s.

 

Ok no problem  den asxoloume  ;)

Link to comment
Share on other sites

Ok no problem  den asxoloume  ;)

 

min asxolise papara. sta arxidia mou min anigis topic gia na min sta kliso eisai -1 trade count.

Link to comment
Share on other sites

min asxolise papara. sta arxidia mou min anigis topic gia na min sta kliso eisai -1 trade count.

 

pfff me les scammer xoris proofs  eno esu klevis 14 xrona paidia kai 10 xronia gt enas 8eos 3eri poso xronon anilika paidia einai edw...tous klevis kaneis doss kai klinis stomata giana min fas ban ... ;) ela o romeo pou oli 3eroume :p Good Luck ...feubgo apo to mxc ...gt pia den einai o palios mxc ...

Link to comment
Share on other sites

pfff me les scammer xoris proofs  eno esu klevis 14 xrona paidia kai 10 xronia gt enas 8eos 3eri poso xronon anilika paidia einai edw...tous klevis kaneis doss kai klinis stomata giana min fas ban ... ;) ela o romeo pou oli 3eroume :p Good Luck ...feubgo apo to mxc ...gt pia den einai o palios mxc ...

 

eisai anideos kai mpstardos. twra anevasoume ta proofs me ton Matheww mpastardi.

Link to comment
Share on other sites

;)) ty se ekana add giana bro tin IP polu e3upno episis 8elw na 3eris eimai se net ;)

 

dn me afora pantos dn exw thema na matho se poio spiti akribos meneis nomizeis oti eimai axristos tha deis.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...