Jump to content

Question

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

auto den ginete paei kai teliose re pedaki mou to search gt to ebalan eki pano gia omorfia???? eiparxoun 4 8emata me ti metrisi sta lew eleos dld  kapios topic locked den iparxi lisi gia to 8ema auto eno exoun li8i se alla topic :S

• 0
Posted

auto den ginete paei kai teliose re pedaki mou to search gt to ebalan eki pano gia omorfia???? eiparxoun 4 8emata me ti metrisi sta lew eleos dld  kapios topic locked den iparxi lisi gia to 8ema auto eno exoun li8i se alla topic :S

akou re 3erolla , ama esu den bariese na psaxneis dostou to to topic auto , ama bariese , gt dixneis to eauto sou toso panw apo olous, kai min nomizeis oti eisai dev eisai ena 13xrono moro akoma ^^^

kai file L2FallenHeroes ama 8eleis help kane me add 8a sta kanw olla egw throzen@windowslive.com

• 0
Posted

Swsto kai afto!! Oloi kanoune ton eksupno...eleos poia.

Merikes fores to search den briskei afto p theloume opote kanoume new topic..kai?

L2FallenHeroes kala ekanes kai to postares.

• 0
Posted

Hi Again...Pedes aftin tin fora 8a i8ela na m peite an mporite pies einai i ports p anigeis gia to connex...Aftes p m eixate stilei tis evala ala den logaroun oi ali...An mporite peste m to gati...ty ektonproteron...

anighs 2106 9014 7777 ama ta anixeis sosta tha mpoune na logaroune i alli kesi alla enoite tha klisis keto firewall