Guide For Duelist!

tordek

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Γιατί Blessing of Queen ρε παλουκάρι; Ο Duelist με skills σκάει dmg ανάλογα με το P. Atk πρώτα. Καλύτερα να του ανεβάζεις P. Atk παρά Critical Power.

• 1 month later...

Γιατί Blessing of Queen ρε παλουκάρι; Ο Duelist με skills σκάει dmg ανάλογα με το P. Atk πρώτα. Καλύτερα να του ανεβάζεις P. Atk παρά Critical Power.

gt me bless exeis pio pl succes gia crt kai ama me blust skat 2k crt me to gift tote me to bless 8a einai sxedon 3k einai arketa megalh diafora apo tn empiria m pou exw egw protimw bless pantos

• 4 months later...

gt me bless exeis pio pl succes gia crt kai ama me blust skat 2k crt me to gift tote me to bless 8a einai sxedon 3k einai arketa megalh diafora apo tn empiria m pou exw egw protimw bless pantos

oxi?Min ta les auta,me pe8eneis.

Η πιθανότητα να πιάσουν crit τα skills επηρεάζεται από το STR, όχι το crit chance. Επίσης, to boq δεν ανεβάζει την πιθανότητα, αλλά το damage των crit.

Gladi skills critics dont get amplified by any critical dmg amplifing buff,that's why you go raw p.attack and +str+/con,-dex dyes.(and of course gift of queen... :happyforever:)

edit:and of course aq/baium doesnt amplify skill critics as well...

Edited by Eagle_Eye

Best guide

But we all know the theoretical part is way different than the execution of it.Will require many years of gladi use.

Patience is a virtue.

• 1 month later...

Best guide

But we all know the theoretical part is way different than the execution of it.Will require many years of gladi use.

Patience is a virtue.

yep i tottaly agree with that,but this guy is really good at what he is doing!

• 4 months later...