pirama Posted September 1, 2012 Posted September 1, 2012 kalispera psaxnw gia event engine den me pirazi gia pio chronicle einai h gia pio pack apla na exei wraia Event :)
0 Fanky Posted September 3, 2012 Posted September 3, 2012 Ε δύσκολα θα βρεις κάτι άλλο/διαφορετικό τζάμπα.
0 pirama Posted September 6, 2012 Author Posted September 6, 2012 den blepw na protinis kati :P prota plironw meta les ti engine einai? lol
0 Vkouk Posted September 6, 2012 Posted September 6, 2012 να σου προτείνω τι; εσύ πες μου ποια events θες ώστε να στα κάνω μαζί με το event engine
0 pirama Posted September 6, 2012 Author Posted September 6, 2012 moy les an plirosw kati mpori na gini ... ti exeis na moy protinis diaforetiko apo to Phoenix kai ta Rb event? egw den kserw gia alla kai gia ayto ekana to Topic gia na brw ki alla diaforetika :P
0 Fanky Posted September 6, 2012 Posted September 6, 2012 moy les an plirosw kati mpori na gini ... ti exeis na moy protinis diaforetiko apo to Phoenix kai ta Rb event? egw den kserw gia alla kai gia ayto ekana to Topic gia na brw ki alla diaforetika :P ε σκέψου και πες του τι events θες,ώστε να στα φτιάξει. αυτό σου λέει λολ.
0 pirama Posted September 6, 2012 Author Posted September 6, 2012 les ama moy erxotan kati na min to prospathoysa? :) new psaxnw na min einai sinithismena
0 Fanky Posted September 6, 2012 Posted September 6, 2012 les ama moy erxotan kati na min to prospathoysa? :) new psaxnw na min einai sinithismena η δουλειά του developer είναι να codarei όχι να σκέφτεται τι να codarei :P αυτά τα σκέφτεται ο admin/ο customer του.
0 pirama Posted September 6, 2012 Author Posted September 6, 2012 re c egw den zitisa Dev egw event zitisa :P
0 Fanky Posted September 6, 2012 Posted September 6, 2012 re c egw den zitisa Dev egw event zitisa :P E events πιος θα τα φτιάξει;λολ.
0 pirama Posted September 6, 2012 Author Posted September 6, 2012 poy na kserw egw pios tha ta ftiaksi? egw etima ta thelw :) apo idea den moy erxete tpt gia event gia ayto apeythinthika edw sto max
0 Vkouk Posted September 7, 2012 Posted September 7, 2012 re c egw den zitisa Dev egw event zitisa :P άλλα λόγια να αγαπιόμαστε δηλαδή :D..
Question
pirama
kalispera psaxnw gia event engine den me pirazi gia pio chronicle einai h gia pio pack
apla na exei wraia Event :)
28 answers to this question
Recommended Posts