[L2jDevelopment][By UnSponsored]

[GR]  Kalispera :

File exw ena provlima me tin Backstab otan kanw  bluff to monster kai poianei to bluff

to monster girizi k me varaei alla edw m vgazi ena provlima:

exw vali periorismo stin backstab na ginete mono apo piso:

otan girisi meta to succes tou bluff to backstab mporei k gint apo mprosta tu monster

patisa //para k to monster stin eikona tou pc m girise k m edixne tin plati tou to ekana unpara k

girise pali k me koitouse k me varage k pali mporousa na kanw backstab apo mprosta .

isws exei provlima to bluff??

[gr]

use the damn eng language when you're in eng section..

It's nice that you wanna help but really it's like the blind leading the blind. You should know what you are doing first before trying to help others.

i know what i am doing...(if i undersand you)

[GR]  Kalispera :

File exw ena provlima me tin Backstab otan kanw  bluff to monster kai poianei to bluff

otan girisi meta to succes tou bluff to backstab mporei k gint apo mprosta tu monster

patisa //para k to monster stin eikona tou pc m girise k m edixne tin plati tou to ekana unpara k

girise pali k me koitouse k me varage k pali mporousa na kanw backstab apo mprosta .

[gr]

look aggain the main topic and watcj what i offer...

It's nice that you wanna help but really it's like the blind leading the blind. You should know what you are doing first before trying to help others.

i know what i am doing...(if i undersand you)

[GR]  Kalispera :

[gr]

look aggain the main topic and watcj what i offer...