[Discussion]provlima me Skill Hi 5

mitsakos

Question

hi pedes opws vlepete eime new stin parea sas kai 8a h8ela na sas po pos exw ena 8ema me ta skills sto Hi 5.

Exw ena Pack preconfigure ths l2jhidden kai exw ena 8ema me ta skills ta hi5 opws RushImpact,Throwing dagger.shield strike,klp.

otan ano kapio apo afta ta skills se pvp mode kolaei o Character m telios kai prepei na kano restart to character gia an 3ekolisei mporei kaneis na me help me afto??,esto ti mporei an eine h ean hparxei kapios tropos na to Fix??

4 answers to this question

πρέπει να υπάρχει κάποιο error στην κονσόλα του gs,βγάλε μια φωτο και κάνε την ποστ εδώ.

όπως είπε και ο Fanky, checkare για τυχόν error στο gameserver.

btw, αφού είναι preconfigured λογικά θα είναι και bugged. δεν στο προτείνω!

auto to bug to ftia3ame ligous mhnes prin, to rev pou einai shared einai poly palio kai ama o server sou me auto to pack piasei 100+ atoma 6a crhasarei. h gnwmh mou einai na pas sto www.l2jhidden.com kai na agoraseis to pack, epishs oti topic ginete gia to l2jhidden tha to kleidonoume!

[eng]

this was a bug we solved a couple months ago, the rev shared is waay to old and also if you got more than 100 players playing you will get your server -beep-ed, my advice to you is go to www.l2jhidden.com and buy a license meanwhile every topic that has something to do with l2jhidden in helps section is going to get locked.