`BoØmBoØm Posted August 19, 2012 Posted August 19, 2012 [GR]Min ton kanete pm .....gt kanei 2 bdomades giana ftiaxi kati ...tou exw ziti ena pack polu eukolo kai akoma den exw di tin douleia tou .....eleoc!!!!
Dulens. Posted August 19, 2012 Posted August 19, 2012 [GR]Min ton kanete pm .....gt kanei 2 bdomades giana ftiaxi kati ...tou exw ziti ena pack polu eukolo kai akoma den exw di tin douleia tou .....eleoc!!!! and what's your problem about his time to create something. maybe, he had some personal problems. oh god, kids everywhere don't ruin his services. jeez
`BoØmBoØm Posted August 19, 2012 Posted August 19, 2012 and what's your problem about his time to create something. maybe, he had some personal problems. oh god, kids everywhere don't ruin his services. jeez [GR]AMA EXEI KAPIO PROBLIMA 8A MPOROUSE NA MOU TO EXEI PI NA MIN PERIMENO ADIKA ....MOU LEI 8A TO EXEIS TOTE ETIMO KAI AKOMA PERIMENO ! KAI STAMATA NA SPAMMARIS OPOU BRIS 15 PENTAXRONO KID
'Baggos' Posted August 19, 2012 Author Posted August 19, 2012 [GR]AMA EXEI KAPIO PROBLIMA 8A MPOROUSE NA MOU TO EXEI PI NA MIN PERIMENO ADIKA ....MOU LEI 8A TO EXEIS TOTE ETIMO KAI AKOMA PERIMENO ! KAI STAMATA NA SPAMMARIS OPOU BRIS 15 PENTAXRONO KID Έχει δίκαιο ο Boom, μου έτυχε κάτι πολύ προσωπικό. Πιστεύω ένα πακέτο παιχνιδιού μπορεί να περιμένει λίγο. Άλλωστε αυτά που ζήτησες είναι μία ώρα δουλειά!!!
Xerox21 Posted September 21, 2012 Posted September 21, 2012 Come at skype online to speak about the prices
Recommended Posts