Deadpool Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 MaxSisters 3upnisteee Pame na spasoume ligo plaka. to 3eris pos eisemegaliteros karkinos akoma kai apo emena etsi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Derek Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 άδικα spammareis, μεταφέρθηκαν εδώ (maxba sta rds.gr) (χωρίς κενά). Sta arxidia mou pistevw 3eris ti sumeni auto :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Derek Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 to 3eris pos eisemegaliteros karkinos akoma kai apo emena etsi? Grafw oti mou lei o Romeo einai dipla mou alla episis mou eipai na se grapsw kai sta arxidia mou! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeneralKenody Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 GANGNAM STYLE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deadpool Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Grafw oti mou lei o Romeo einai dipla mou alla episis mou eipai na se grapsw kai sta arxidia mou! tha me kouvalas pada mazi sou Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Derek Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 tha me kouvalas pada mazi sou Oxi meta to mpanio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justice Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Χάι Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Derek Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Geia sou Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deadpool Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Oxi meta to mpanio tha kanis ke banio? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Dice Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Grafw oti mou lei o Romeo einai dipla mou alla episis mou eipai na se grapsw kai sta arxidia mou! giati sta dika tou den mporei? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vazelos Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 romeo πάλι εδώ; μόνο εντυπώσεις θες α δημιουργείς οτι φεύγεις κτλπ για να τραβήξεις την προσοχή. Κακομοίρη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deadpool Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 romeo πάλι εδώ; μόνο εντυπώσεις θες α δημιουργείς οτι φεύγεις κτλπ για να τραβήξεις την προσοχή. Κακομοίρη eine attention whore Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Derek Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 romeo πάλι εδώ; μόνο εντυπώσεις θες α δημιουργείς οτι φεύγεις κτλπ για να τραβήξεις την προσοχή. Κακομοίρη Agori mou me to backup tou mxc p exw eistai oloi kato apo ta arxidia mu!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Derek Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 giati sta dika tou den mporei? o GNWSTOS VORFIN! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vazelos Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Agori mou me to backup tou mxc p exw eistai oloi kato apo ta arxidia mu!!! γιατί; τι με νοιάζει εμένα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts