cta8ic Posted July 22, 2012 Posted July 22, 2012 loipon..kalispera.... exw 3ana 2..3.. fores compile...alla xoris na perasw egw tipota ! alla x9es eipa na kanw mia dokimi gia java codes's... kai edw to troxontras error ! exw perasei 3 java codes..kai den exei vgalei "X" mou to vgazei se "*" opos kai 9a dite stin eikona ta exw mesa se tetragona Quote
0 Zake Posted July 22, 2012 Posted July 22, 2012 αφαίρεσε τους κώδικες που πέρασες και ξαναδοκίμασε. Quote
0 cta8ic Posted July 22, 2012 Author Posted July 22, 2012 pwww aderfe me skotoses.....einai 3s kai megali ;\ kai vasika ektos autou......... exei kamai vdomada pou ekana compile to l2j ..... xoris kanena java code..kai mou evgaze error sto game server pali! 9es na me voei9iseis ligo kapos meso skype pou se exw kiolas? ;p Quote
0 Zake Posted July 22, 2012 Posted July 22, 2012 pwww aderfe me skotoses.....einai 3s kai megali ;\ kai vasika ektos autou......... exei kamai vdomada pou ekana compile to l2j ..... xoris kanena java code..kai mou evgaze error sto game server pali! 9es na me voei9iseis ligo kapos meso skype pou se exw kiolas? ;p eclipse->δεξί κλικ στο pack->replace with->previous from local history. Quote
0 cta8ic Posted July 22, 2012 Author Posted July 22, 2012 lock it kapoios an sas einai efkolo esto kai auto ;) problem solved..... xoris voei9ia! ... ;) ty for help forum :S -.- Quote
Question
cta8ic
loipon..kalispera....
exw 3ana 2..3.. fores compile...alla xoris na perasw egw tipota !
alla x9es eipa na kanw mia dokimi gia java codes's...
kai edw to troxontras error ! exw perasei 3 java codes..kai den exei vgalei "X" mou to vgazei se "*" opos kai 9a dite stin eikona ta exw mesa se
tetragona
4 answers to this question
Recommended Posts