RaFaaa Posted July 3, 2012 Posted July 3, 2012 Loipon Anigo to gameserver kai to loginserver kai anigi coble alla otan anigo to game sindeome kanonika alla den vlepo kanenan server gia na sindetho. Checkarete kai pic Opoios den mporei na voithisi as min spammari. Efxaristo :)
0 RaFaaa Posted July 3, 2012 Author Posted July 3, 2012 kane delete tod hexid kane new kia balto bartz to exw kanei 100 fores. alla mipos enoeis na alakso apo l2chromia na to kanw bartz? {sto system to exw allaksi apo bartz se l2chromia}
0 SkySkase Posted July 3, 2012 Posted July 3, 2012 to exw kanei 100 fores. alla mipos enoeis na alakso apo l2chromia na to kanw bartz? {sto system to exw allaksi apo bartz se l2chromia} afto enoo...
0 M@n80$ Posted July 3, 2012 Posted July 3, 2012 Κι εγώ είχα κάνει μια τέτοια μαλακία. Πάνε στα configs έχεις βάλει Test Server στον server σου.
0 L2Sigmo Posted July 3, 2012 Posted July 3, 2012 Πήγαινε στο Navicat, βρες το Table " Gameserver " άνοιξέ το, εκεί είναι το Hexid, πήγαινε στο Gameserver\Config και πάρε τον αριθμό " Αντιγραφή " ( όχι το 1, τον μεγάλο αριθμό ) " και κάντο επικόλληση μέσα στο Navicat. Μετά κλείσε το Gameserver.bat, άνοιξέ τον και δοκίμασε.
0 RaFaaa Posted July 3, 2012 Author Posted July 3, 2012 Afto me to test server einai xD... Lock Please
0 SkySkase Posted July 3, 2012 Posted July 3, 2012 Loipon Anigo to gameserver kai to loginserver kai anigi coble alla otan anigo to game sindeome kanonika alla den vlepo kanenan server gia na sindetho. Checkarete kai pic Opoios den mporei na voithisi as min spammari. Efxaristo :) se poio config itan to test server?
Question
RaFaaa
Loipon Anigo to gameserver kai to loginserver kai anigi coble alla otan anigo to game sindeome kanonika alla den vlepo kanenan server gia na sindetho. Checkarete kai pic
Opoios den mporei na voithisi as min spammari. Efxaristo :)
10 answers to this question
Recommended Posts