Jump to content

InTheEndॐ reported FAKE TopiC No proofs


کVenOm™

Recommended Posts

kati prepi na kanete to paidi den exei proofs den exei tpt apla epidi ipa oti den dino ta lefta protos ....se trade me lol leo ......kai ekane olokliro post giana me kra3i kai na me pi scammer .....den exei oute proofs .....elpizo na fai i ban i dekarma ...

 

http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=241956.0

 

 

 

proofs ...me brizi xoris logo

 

FERE MOU ENA ATOMO POU EXO SCAMMAREI GAMW TIN MANARA SOU -leeching-E KAI OTI 8ES APO MENA...

 

RE -leeching-E EXO POULISEI PANW APO 10 ACCOUNTS KAI MONO ESY O -beep-AS MU LES AUTA DLD EISIA SCAMMER OPOTE PARE TA ARXIDIA MOU KAI SKS

 

 

RE GAMW TIN MANA SOU OLO TO MXC EINAI SCAMMER KAI ESY O PARLAPIPAS EISAI SWSTOS?VRE ADE KAI -beep-OU

 

Link to comment
Share on other sites

Θα δεις αυριο επειδη ειμαι απο κινητο εκθεση θα postaro

Οτι μ εγραψες να δουμε τι και πως!

Link to comment
Share on other sites

Θα δεις αυριο επειδη ειμαι απο κινητο εκθεση θα postaro

Οτι μ εγραψες να δουμε τι και πως!

hahaha den exw problima ..! :) kane oti 8es ama den exeis proofs traba pida apo to para8iro tin na tin kaneis ti zwi sou ama eisai etsi hahahaha :)

Link to comment
Share on other sites

Aporw gt to ferneis sto amin omws re theEnd.... Enw vlepeis oti exeis -2 :S :S :S.... Telos pantwn auta p eginan xthes sunexizontai kai shmera apo ton Venom... Kanenas allos gia report??? o.O

Link to comment
Share on other sites

Aporw gt to ferneis sto amin omws re theEnd.... Enw vlepeis oti exeis -2 :S :S :S.... Telos pantwn auta p eginan xthes sunexizontai kai shmera apo ton Venom... Kanenas allos gia report??? o.O

Re file den 8a katso egw na asxoli8o exw kanei apira trade alla me trelane autos kyriolektika tou eipa 100tropous autos ekei na dwso prwtos...

 

 

endia8erome gia auto to account ...http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=236699.0

 

me -2 karma perimenis na sou doso tosa lefta protos ??? hahhaha no ty scammare alon

 

exeis +1 e kai eisai Vip Member e kai ? edw o Legednery Member eklepse esu 8a kolosis ???  no problem edw uparxoun tosa account .....gia to diko sou 8a niasto re -leeching-e kane oti ti 8es ...!

 

hahahahahahah kai ?? kai egw exw poulisi edw 4 account e kai dne me niazoun ta trade count...me empisteuonte kai xoris auta .....tlp no problem

 

ela spiti mou na dis tin 100 psc ..

 

Xania ....!

 

3erw egw ti na sou po einai empistos ?

 

re file edw akouo kelbi o Legendery Member o psomas 8a kolosi mas doulevis kai egw mporo na eimai trusted alla den me niazi o  mxC ka8olou kai otan kanw trade den kanw trade count ......

 

hhahaaa Ok no problem ...! katse mou report tsampa :)) mazi me ton filos sou ton scammer ....!

 

Agapoula maresei pou brizis kai manes re 5 ntaxrono ...! hahaha traba scammare alon to account sou den a3izi 100 eurw ....giauto kai den 8a to poulisis pote ade kai -beep-ou !

 

+1 count exeis more -beep-a siga 10 account pxios eisai dld den to 8elw to account kratato 8a paro apo edw to idiot me 20 eurw ...!ade geia ....san ton -beep-a 8a sou edina 100 ba ne scammaris ...hahaa

 

Mia zwi kleftis 8a eisai pfff den allazis .....ade pigene scammare kanenan alo ...! noobakO ..!

 

enas 8eos 3eri ti exeis kanei kai exeis -2 karma giauto ase .........tlp kali epitixia me to account pou exeis kai me ton kakomiri pou 8a scammaris ....! pentaxrone Scammer Akoma brizis manes ....eleoC ...Scammer!

 

8elis na milisoume skype na mou dosis to username na sou doso tin psc  kai molis stin doso na mou dosis to passwold ?

an 8es etsi

 

dinis to account ston psoma kai tou dino ta lefta molis pari tin psc mou dini to account kai sou dini ta lefta?

 

pes tou to ....!

 

kane add TreloGazakias

 

den 3erw ...ama 8a eimai on ......

 

Ok !

 

 

Link to comment
Share on other sites

nai anebasis kati entelos akuro ....hahahah pou eiani ta proofs sou ??? les oti eimai scammer ade di3e ta proofs ta messages den lene tpt... ti to periergo na sou po na dosis protos ....lol ama den empisteuese les teliose ....den kanoume trade ade xoris proofs milas kai olas

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...