Jump to content

[Share] L2jKatara Source


Recommended Posts

Ευχαριστώ πολύ Demy αλλά είναι μόνο το Source ? Δεν έχει μέσα τα npc's που είχε ; Αν λέω κάτι που δεν στέκει μην με κράζετε γιατί είμαι άσχετος από java και eclipse !

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ Demy αλλά είναι μόνο το Source ? Δεν έχει μέσα τα npc's που είχε ; Αν λέω κάτι που δεν στέκει μην με κράζετε γιατί είμαι άσχετος από java και eclipse !

Όχι, απλά είναι τα αρχεία του project.
Link to comment
Share on other sites

Αντώνης : έχω dev τν katara ο καλύτερος dev στον κόσμο...(πρίν 2 χρόνια)

 

μονο κ μονο για αυτη την φράση δεν μπαίνω στν κόπο ούτε να το κάνω download.

Link to comment
Share on other sites

Αντώνης : έχω dev τν katara ο καλύτερος dev στον κόσμο...(πρίν 2 χρόνια)

 

μονο κ μονο για αυτη την φράση δεν μπαίνω στν κόπο ούτε να το κάνω download.

Ενοειται πως ειπε μ.... το παιδι , αλλα πιστεψε με ο katara αυτη τι στιγμη ξερει πραγματικα παρα πολλα πραγματα.

Οσο για το project δεν εχω να πω τιποτα , οποιος θελει το κατεβαζει και τεσταρει. Προσωπικα δε θα στηριζομουν σε ενα τετοιο pack

Link to comment
Share on other sites

Ενοειται πως ειπε μ.... το παιδι , αλλα πιστεψε με ο katara αυτη τι στιγμη ξερει πραγματικα παρα πολλα πραγματα.

Οσο για το project δεν εχω να πω τιποτα , οποιος θελει το κατεβαζει και τεσταρει. Προσωπικα δε θα στηριζομουν σε ενα τετοιο pack

δεν αντιλέγω για το τι ξέρει ο katara,αλλά οταν έχεις τέτοιο σκεπτικό για τν εαυτό σου δεν πας μπροστά!

και φυσικά δεν στηρίζεσαι σε ενα project 2 ετών ++

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το έχω κατεβάσει κι εγώ το project τους προσωπικά εγώ δεν το εμπιστεύομαι γιατί θέλει πολλά fix και πολλές αλλαγές σε θέμα κωδικών java.... Και το λέω αυτό γιατί μου πήρε 3-4 μέρες να ψάχνω όλους τους κωδικούς από την αρχή για τυχόν σφάλματα....

Link to comment
Share on other sites