Jump to content

About L2 C++


Recommended Posts

dn ftanei mono ena ptixio palikaria. . .

oi perisoteroi k kaliteroi programmatistes dn exun teliosei panepistimio ute exun diplomata

sta ellinika panepistimia malakies kanun.. .

k ego ksero na ftiaxno me pascal programma p na s svini olo to hd

i na kano epitheseis se server me programmata

alla auto dn simenei tpt . . .

thelei ekatodades ores na afieroseis

 

 

an pados prospathisete na to ftiaksete, kali epitixia

 

Poli asxolude me to L2J

 

dld kanoun edit ta iparxoda,dinoun poli xrono se afto gia tin efxaristisi .... ala min ksexnate oti an den adamibeste apo afto den exei noima na prospathisis na ftiaksis l2c++

 

kaka ta psemata ala mono to 10% oute ton L2server exoun kapio kerdos apo Donates ETC! ala oso nane donate kathe mera kai pola lefta den peftoun!

 

 

Link to comment
Share on other sites

pedia kata tin gnomi mou ine adynato thes oli tin nasa na sou programatizi ine akatorthoto idika se c++ an itan se c tha itan pio eykolo alla akatorthoto min asxoliste me ayto kalio java kai sto xeri para c++ kai karteri  xaxxa

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ELEOc!!!!!!!!!!!!!!!

Ti lete??? Kserete ti paei na pei game se c++??

Ektos apo auto dn paizei na to grapseis mono se c, 8a xreiasteis parapolla scripts pou dn ksereis na ta grapseis epeidh dn ksereis pws doulevei to game. O monos tropos einai me enas dissambler na deis ton kwdika se assembly alla kai pali den 8a katalaveis kai polla osa ptyxia kai na exeis, aplws mporeis na kaneis ena overwrite kai na trexeis ena diko sou patchaki sthn kalyterh kai na doulepseis mono se oti anafora patches. Kai fysika auto fn mporoun na to kanoun ta ksaderfia sou, oute o filarakos me thn pascal....

 

Link to comment
Share on other sites

to 3erw.alla 2 3aderfia pou o enas exei ptuxio sta C++,MSSQL ktl kai o allos se ligo teleionei to ptuxio tou kai 8elw na 3erw na tous pw gia na me help

 

otan les exei ptyxio c++ kai mssql ti enoeis?

den yparxei kapoio sygkekrimeno ptyxio mono gia c++............

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...